جدیدترین نتایج نظرسنجی نشان می‌دهد؛

۶۰ درصد از آمریکایی‌ها از عملکرد ترامپ رضایت ندارند

نتایج نظرسنجی اخیر گالوپ نشان می‌دهد که ۶۰ درصد آمریکایی‌ها از عملکرد رئیس‌جمهور خود رضایت ندارند.
کد خبر: ۳۲۰۶۷۹
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۶ - 27November 2018

۶۰ درصد از آمریکایی‌ها از عملکرد ترامپ رضایت ندارندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس به نقل از نشریه هیل، نتایج نظرسنجی اخیر گالوپ که روز گذشته (دوشنبه) منتشر شد، نشان داد که از هر 10 آمریکایی 6 نفر از عملکرد «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا رضایت ندارند.

بر اساس این نظرسنجی هفتگی که در هفته منتهی به 25 نوامبر برگزار شد، 60 درصد آمریکایی‌ها از عملکرد دونالد ترامپ ناراضی هستند و فقط 38 درصد آن‌ها اعلام کردند از عملکرد او رضایت دارند.

این چهارمین هفته است که میزان نارضایتی از عملکرد ترامپ به 60 درصد افزایش می‌یابد. پیش از این هم در اوت سال 2017 به دنبال وقوع خشونت‌های شارلوتسویل نارضایتی از عملکرد رئیس جمهور آمریکا به این میزان رسیده بود. همچنین در اکتبر سال 2017 و دسامبر همان سال هم نارضایتی از عملکرد ترامپ به 60 درصد افزایش یافت.

این نظرسنجی در همان هفته‌ای برگزار شده است که دونالد ترامپ اعلام کرد: «قصد ندارد برای عربستان سعودی و محمد بن سلمان، ولیعهد این کشور به دنبال قتل جمال خاشقچی، خبرنگار منتقد سعودی در ترکیه مجازات در نظر بگیرد.» همچنین در این هفته رئیس جمهور آمریکا گزارش دولت خود به کنگره را که در آن بر اثرات مخرب تغییرات آب و هوایی بر اقتصاد آمریکا تأکید شده بود، رد کرد.

انتهای پیام/ 441

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار