روزنامه «الاخبار»:

حزب الله نسبت به تبدیل «لبنان» به «عین العرب» دوم هشدار داد

رئیس هیأت شرعی حزب الله با بیان اینکه امروزه نه تنها سلسله کوه‌های شرق لبنان بلکه همه مناطق وطن در معرض تهدید قرار دارند، ‌نسبت به تبدیل شدن کشورش به «عین العرب» دوم هشدار داد.
کد خبر: ۳۲۰۷۰
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۷ - 25October 2014

حزب الله نسبت به تبدیل «لبنان» به «عین العرب» دوم هشدار داد

به گزارش گروه بینالملل دفاع پرس، شیخ «محمد یزبک» رئیس هیئت شرعی حزب الله با تاکید بر لزوم وحدت و حمایت همه جانبه از نیروهای ارتش و مقاومت اسلامی لبنان در مبارزه با تروریسم، خطاب به کسانی که سیاستهای قدرتهای بینالمللی را در لبنان دنبال میکنند، گفت: آیا میخواهید لبنان را به «عین العرب» دوم تبدیل کنید.

گزارش روزنامه «الاخبار» حاکی است که شیخ یزبک با بیان اینکه چهار گوشه کشور در معرض تهدید قرار گرفته است، افزود: بر ماست که از وطن پاسداری کنیم. این وطن جز با حضور نهاد نظامی در امان نخواهد بود.

وی با تاکید بر فراهم ساختن احتیاجات ارتش لبنان، یادآور شد که همه ما وظیفه داریم که گفتمان فراگیری که قلبها را به هم نزدیک کند را در پیش بگیریم و در راستای پاسداری از نهادهای دولتی و برگزاری انتخابات از جمله انتخاب رئیس جمهور و برگزاری انتخابات پارلمانی گام برداریم.

شیخ یزبک طی سخنانی درمراسم آشتی کنان بین دو خاندان الفوعانی و الموسوی تاکید کرد که مقاومت باقی است و ما آن را به پیش خواهیم برد.

انتهای پیام/ک.ف.ف

نظر شما
پربیننده ها