انتظار دانشگاهیان برای تشرف به عتبات به سر رسید

با از سرگیری صدور ویزای کاروان‌های عتبات، انتظار دانشگاهیان برای تشرف به این سفر معنوی به سر رسید و کاروان‌هایی که در زمان مقرر اعزام نشدند، از ۲۰ آذرماه به عتبات مشرف خواهند شد.
کد خبر: ۳۲۰۷۲۷
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۶ - 27November 2018

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، با توجه به مشکل عدم صدور ویزا برای زائران کاروان‌های عتبات در هفته‌های گذشته، اعزام برخی از کاروان‌های عتبات دانشگاهیان نیز با مشکلاتی مواجه شد؛ به طوری که برخی از زائران این کاروان‌ها نتوانستند در زمان تعیین شده به عتبات مشرف شوند و این امر موجب بلاتکلیفی زائران شده بود.

پس از برقراری صدور ویزای زائران عتبات از روز گذشته، اعزام دانشگاهیان به عتبات نیز مجدد صورت گرفت و مقرر شد تا کاروان‌هایی که در زمان‌های مقرر به عتبات مشرف نشدند، در زمانی دیگر به این سفر معنوی اعزام شوند.

بر همین اساس، انتظار دانشگاهیان برای سفر به عتبات به سر رسید و این کاروان‌ها از سه‌شنبه ۲۰ آذرماه تا پایان این ماه به عتبات مشرف می‌شوند و پس از آن اعزام‌های کاروان‌های عتبات به دلیل آغاز امتحانات متوقف خواهد شد.

همچنین نام‌نویسی در بیستمین دوره اعزام دانشگاهیان به عتبات از امروز آغاز شده و تا ۱۸ آذرماه ادامه دارد که در این اعزام‌ها زائران از اول بهمن‌ماه امسال تا ۱۰ اردیبهشت‌ماه سال آینده به عتبات اعزام می‌شوند.

هزینه کاروان‌های عتبات دانشگاهیان برای کاروان‌های هوایی سه میلیون و ۴۵۹ هزار تومان تا سه میلیون و ۶۵۰ هزار تومان و زمینی یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان تا ۲ تومان پیش‌بینی شده که برای کاروان‌های هوایی سه میلیون و برای کاروان‌های زمینی ۲ میلیون تومان تسهیلات با بازپرداخت ۱۸ ماهه در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها