روزنامه صهیونیستی معاریو:

5 فرمانده ارشد ارتش رژیم صهیونیستی در تجاوز به غزه برکنار شدند

در ادامه فعالیت کمیته حقیقت یاب علل شکست ارتش رژیم صهیونیستی در جنگ سوم نوارغزه (51 روزه)، پنج فرمانده ارشد ارتش رژیم صهیونیستی که واحدهای آنان در این جنگ حضور داشتند از کار برکنار شدند .
کد خبر: ۳۲۰۷۴
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۳ - ۰۱:۰۶ - 26October 2014

5 فرمانده ارشد ارتش رژیم صهیونیستی در تجاوز به غزه برکنار شدند

به گزارش گروه بین الملل دفاع پرس، ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه ای خبر از برکناری شماری از فرماندهان لشکرها ، گردان ها و واحدهای نظامی شرکت کننده در تجاوز اخیر به نوار غزه داد که در میان آن ها فرمانده لشکر چتربازان ارتش رژیم صهیونیستی که شکست سختی از مقاومت اسلامی فلسطین در منطقه شرق خانیونس متحمل شد نیز به چشم می خورد .

روزنامه صهیونیستی معاریو با اعلام این خبر افزود : ریاست ستاد مشترک تصمیم گرفته است پنج فرمانده ارشد و عالی رتبه لشکرهای (چتربازان ، جفعاتی ، ناحال ، کفیر و زرهی) را که از مهم ترین لشکرهای ارتش صهیونیستی محسوب می شوند از کار برکنار کرده و افراد دیگری را به جای آن ها منصوب کند .

علاوه بر الیعازر تولیدانو فرمانده لشکر چتربازان ، عوفر فینتر فرمانده لشکر تک آور جفعاتی که حوزه عملیاتی اش در منطقه رفح در جنوب نوارغزه قرار داشت ، نیز برکنار شد . هدار گولدن نظامی مفقود شده صهیونیست یکی از پرسنل این لشکر بود .

عاموس هکوهین فرمانده لشکر ناحال که در مناطق بیت حانون و بیت لاهیا در شمال نوارغزه فعالیت می کرد نیز برکنار شد تا به ایشر بن لولو فرمانده لشکر کفیر که با سردرگمی خاصی در کرانه باختری در جستجوی سه نظامی مفقود شده در الخلیل بود ، بپیوندد .

همچنین چند فرمانده از گردان های زرهی ارتش رژیم صهیونیستی نیز به دلیل همین ناکامی جایگاه خود را در واحدهای خود به افرادی دیگری دادند .

انتهای پیام/ک.ف

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار