سردار رادان خبر داد؛

تدوین سند راهبردی نیروی انتظامی و اسناد راهبردی بخشی ناجا

رئیس مرکز مطالعات راهبری ناجا در تشریح فعالیت‌های این مرکز از بدو شکل‎گیری تاکنون گفت: تدوین سند راهبردی نیروی انتظامی و اسناد راهبردی بخشی ناجا از اقدامات صورت گرفته توسط دست‌اندرکاران این مجموعه است.
کد خبر: ۳۲۰۷۶۵
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۴ - 27November 2018

تدوین سند راهبردی نیروی انتظامی و اسناد راهبردی بخشی ناجابه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، حجت الاسلام والمسلمین «سیدعلیرضا ادیانی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی صبح امروز با حضور در مرکز مطالعات راهبردی ناجا، از بخش‌های مختلف این مرکز بازدید و با سردار «احمدرضا رادان» رئیس این مرکز و مدیران بخش‌های مختلف گفت‌وگو کرد.

سردار رادان در این دیدار با اشاره به شکل‌گیری و شروع فعالیت این مرکز در نیمه دوم سال 94 اظهار داشت: این مرکز جوان‌ترین مرکز مطالعات راهبردی در نیرو‌های مسلح است و خوشبختانه علی‌رغم جوان بودن به همت همکاران متخصص و پرتلاشم توانستیم در بازه زمانی کوتاهی پیشرفت‌های قابل قبولی داشته باشیم، به طوری که این مهم در بازدید مسئولان نیرو‌های مسلح از مرکز نیز عنوان و اذعان شده است.

وی در تشریح فعالیت‌های این مرکز از بدو شکل‎گیری تاکنون افزود: تدوین سند راهبردی نیروی انتظامی و اسناد راهبردی بخشی ناجا از اقدامات صورت گرفته توسط دست اندرکاران این مجموعه است.

رئیس مرکز مطالعات راهبردی نیروی انتظامی ادامه داد: برگزاری اولین همایش معماری ناجای آینده (بهمن 95) با اهداف گفتمان‌سازی معماری ناجای آینده در محیط نیروی انتظامی، ایجاد شبکه نخبگانی و بسط اندیشه‌های راهبردی و توسعه ادبیات نظری – بومی در محیط ناجا و بسترسازی برای این موضوع یکی دیگر از اقدامات صورت گرفته است.

وی یادآور شد: بخش اعظمی از برنامه‌های این مرکز در سال 96 و 97 به پیگیری و اجرایی شدن فاز اول معماری ناجای آینده اختصاص یافت.

سردار رادان در ادامه تدوین دکترین راهبردی ناجا به صورت فرآیندی و با بهره گیری از تیم‌های نخبگی و خبرگی را از دیگر اقدامات برشمرد و افزود: برگزاری اولین همایش ملی ناجا و تمدن نوین اسلامی (دی ماه 96) با هدف ترویج جایگاه نیروی انتظامی با توجه به چشم انداز تمدن نوین اسلامی و بسترسازی نظری بر مبنای معماری آینده ناجا نیز از برنامه‌هایی بود که توسط این مرکز اجرایی و محقق شد.

وی تأکید کرد: رسیدن پلیس به جایگاه «مجاهد مسئول» از اهداف نهایی تحقق نیروی انتظامی در تراز تمدن نوین اسلامی است.

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ناجا تشکیل کارگروه دانش رسانه‌ای در استان‌های کشور را نیز از برنامه‌های عملیاتی و اجرایی این مرکز معرفی و بیان کرد: افزایش و تقویت دانش فرماندهان و مدیران پیرامون اشراف، کارکرد‌ها و فرآیند‌های رسانه‌ای، آشنایی فرماندهان و مدیران پیرامون ظرفیت رسانه‌ای استان و... از اهداف تشکیل کارگروه دانش رسانه‌ای است.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه در تشریح نقشه راه مرکز مطالعات راهبردی ناجا عنوان کرد: معماری وضع موجود و الزامات تحقق معماری وضع مطلوب از سرفصل‌های نقشه راه است.

سردار رادان در پایان بر تقویت تعامل مرکز مطالعات راهبردی ناجا با سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی تأکید کرد و گفت: همواره در صدد هستیم که از ظرفیت‌های همکاران و دوستان عزیزمان در سازمان عقیدتی سیاسی ناجا بهره‌مند شویم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار