مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان سمنان:

دشمن امروز در میدان مبارزه رسانه‌ای و اقتصادی است/ انقلابی بودن نیاز به روحیه انقلابی دارد

«محمد حسن سلامی» با اشاره به این‌که دشمن از جنگ نظامی خسته شده است، گفت: دشمنان نظام اسلام نمی‌توانند از راه نظامی وارد جنگ با ایران شوند؛ لذا از مسیر تحریم اقتصادی و رسانه‌ای در میدان مبارزه با ملت ایران حاضر شده‌اند.
کد خبر: ۳۲۰۷۶۷
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۹ - 27November 2018

دشمن امروز در میدان مبارزه رسانه‌ای و تحریم اقتصادی است/ انقلابی بودن نیاز به روحیه انقلابی داردبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از سمنان، «محمد حسن سلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان در دیدار با «رحیم یونسی» رییس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان، اظهار داشت: استان سمنان یکی از استان‌های پرافتخار در دوران دفاع مقدس است که از نظر تعداد شهدا و شاخص‌های ایثارگری جزو رتبه‌های اول کشور محسوب می‌شود.

وی افزود: امنیت و اقتدار امروز ما مدیون رزمندگان دیروز است که ارزش و دستاورد‌های انقلاب اسلامی را برای ما به ارمغان آوردند و ما وظیفه داریم راه، منش و فرهنگ جوانان دیروز جامعه را به جوانان امروز جامعه انتقال دهیم.

سلامی با بیان این‌که مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان سمنان به‌عنوان بزرگ‌ترین مرکز فرهنگی شرق کشور محسوب می‌شود، ادامه داد: احداث این‌گونه مراکز، فرصتی برای انتقال ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدس به عموم مردم خواهد بود و حضور مردم در این‌گونه فضا‌ها، می‌تواند تا حدی آسیب‌های اجتماعی جامعه را کاهش دهد.

وی گفت: دوران دفاع مقدس ما، اوج و اقتدار این ملت بزرگ و انقلابی بود که با داشتن ایمان‌های قوی، وحدت و همدلی، پیروی از امام و ولایت، روحیه جهادی و انقلابی و با توکل به خدا در مقابل دشمنان ایستادگی کردند و پیروز شدند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان با بیان این‌که انقلابی بودن نیاز به روحیه انقلابی دارد، گفت: این انقلاب زنده است و تا زمانی که زنده است، همواره دشمن دارد و باید در برابر توطئه‌های دشمن هوشیار باشیم.

وی با اشاره به این‌که دشمن از جنگ نظامی خسته شده است، گفت: دشمنان نظام اسلام نمی‌توانند از راه نظامی وارد جنگ با ایران شوند؛ لذا از مسیر تحریم اقتصادی و رسانه‌ای در میدان مبارزه با ملت ایران حاضر شده‌اند.

ضرورت انتقال ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدس به نسل‌های بعدی جامعه

«رحیم یونسی» رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان سمنان نیز در این دیدار اظهار داشت: همه ما در برابر شهدای انقلاب و دفاع مقدس مسئول هستیم و باید ارزش‌ها و دستاور‌های انقلاب و دفاع مقدس را ثبت و به نسل‌های بعد جامعه انتقال دهیم.

وی افزود: پیروزی‌های بزرگ ما در دوران دفاع مقدس ثمره مجاهدت رزمندگانی بود که مخلصانه مبارزه کردند و ما امروز وظیفه داریم تا دستاورد‌های انقلاب و دفاع مقدس را به نسل‌های آینده جامعه انتقال دهیم

یونسی خاطرنشان کرد: آثار موجود در مراکز فرهنگی و موزه‌های دفاع مقدس، فرصت مناسبی است تا نسلی که جنگ تحمیلی را ندیده است و با رشادت‌های دلیرمردان و شیرزنان این مرز و بوم آشنایی کمتری دارد، با رخداد‌ها و ارزش‌های دفاع مقدس، بیشتر آشنا شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار