برگزاری جلسه تقدیر از دستگاه‌های برتر هفته دفاع مقدس خراسان شمالی

جلسه تقدیر از دستگاه‌های برتر و فعال هفته دفاع مقدس استان خراسان شمالی با حضور استاندار و مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان برگزار شد.
کد خبر: ۳۲۰۷۸۴
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۸ - 27November 2018

جلسه تقدیر از دستگاه های برتر هفته دفاع مقدس خراسان شمالی برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از خراسان شمالی،‌ سرهنگ «احیاءمحمد امیری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی در جلسه تقدیر از دستگاه های برتر هفته دفاع مقدس اظهار داشت: از تمامی دستگاه های استان که در هفته نکوداشت دفاع مقدس در برگزاری برنامه های این هفته تلاش کردند، تشکر و قدردانی می‌کنم.

وی عنوان کرد: در هفته دفاع مقدس تعداد 10 کمیته فعال را تشکیل دادیم که مسئولان هر یک از این کمیته ها، یکی از مدیران کل بود و همه دستگاه‌ها در ذیل این کمیته‌ها قرار داشتند، شرح وظایف در اختیار کمیته ها قرار گرفت و جلسات متعددی توسط این کمیته‌ها برگزار شد، سپس به منظور ارزیابی عملکرد و اقدامات هر کدام از دستگاه‌ها یکی از کمیته‌ها به عنوان کمیته نظارت و ارزیابی با مسئولیت مدیرکل بازرسی استانداری انتخاب شد.

امیری تصریح کرد: با نظارت و ارزیابی انجام شده توسط کمیته نظارت، تعدادی دستگاه از بین تمامی دستگاه‌ها به عنوان دستگاه‌های برتر شناخته شدند که مقرر شد در این جلسه از این دستگاه‌ها تقدیر به عمل آید.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی یادآور شد: هر ساله مسئولیت برگزاری تشریفات و امورات نظامی به عهده یکی از نیروهای ارتش یا سپاه واگذار می‌شود که امسال برگزاری تشریفات نظامی هفته دفاع مقدس به عهده ارتش بود و نیروهای ارتش در این هفته زحمات زیادی کشیدند که رژه روز اول هفته دفاع مقدس، صبحگاه مشترک نیروهای مسلح و بازسازی عملیات والفجر 9 در شهرستان آشخانه از جمله اقدامات نیروهای ارتش استان در هفته دفاع مقدس بود.

وی یادآور شد: مراسم ستاد هفته دفاع مقدس در استان به ریاست استانداری‌‌ها و دبیری اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس هر استان و در شهرستان‌ها نیز فرمانداری‌ها به عنوان رئیس ستاد و فرماندهان نواحی مقاومت به عنوان دبیر ستاد معرفی می شوند.

امیری عنوان کرد: بسته‌هایی نمایشگاهی از صحنه‌های دفاع مقدس و انقلاب در اختیار ۳۲ دستگاه استان قرار گرفت که این دستگاه ها در فضاسازی محیطی از آن بهره بردند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان شمالی اضافه کرد: تقریبا در تمامی مساجد، مدارس و دانشگاه‌های سطح استان، روایتگر دفاع مقدس از سوی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اعزام شد.

وی با اشاره به اینکه در هفته دفاع مقدس برنامه‌هایی از جمله پیاده روی عمومی مردمی همراه با اهدای جوایز، برنامه مراسم تشریفات گلباران مزار شهدا و مراسم ریحانه های ایثار برگزار شد، افزود: در مجموع تعداد ۳ هزار و ۷۰۰ برنامه در استان خراسان شمالی در هفته دفاع مقدس برگزار شد که تعداد ۹۶ برنامه جزو برنامه های محوری هفته دفاع مقدس بود.

امیری گفت: از بین تمامی فرمانداری ها ۲ فرمانداری به عنوان فرمانداری های برتر معرفی شدند، همچنین از بین 10 کمیته دفاع مقدس 3 کمیته به عنوان کمیته‌های برتر استان معرفی شدند.

استان خراسان شمالی تنها استانی است که جلسه جمع‌بندی اقدامات دستگاه‌ها در هفته دفاع مقدس طی ارزیابی عملکرد دستگاه‌ها در قالب تیم ناظرین انجام می‌گیرد و در پایان این ارزیابی جلسه‌ای تشکیل و از دستگاه‌های برتر و فعال در طول مدت هفته دفاع مقدس با تقدیم هدایا از آنان تقدیر بعمل می آید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار