سخنگوی کمیسیون امنیت ملی خبر داد؛

رفع برخی ایرادات شورای نگهبان به CFT در کمیسیون امنیت

علی نجفی خوشرودی از رفع بخشی از ایرادات شورای نگهبان به لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم (CFT) خبر داد و گفت: اعضای کمیسیون در خصوص برخی از مواد بر نظر قبلی خود اصرار کردند.
کد خبر: ۳۲۰۸۲۸
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۴ - 27November 2018

رفع برخی ایرادات شورای نگهبان به CFT در کمیسیون امنیتبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، علی نجفی خوشرودی در توضیح جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در این جلسه ایرادات شورای نگهبان به مصوبه مجلس شورای اسلامی در لایحه CFT با حضور نماینده شورای نگهبان مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در نهایت اعضای کمیسیون با رویکرد حقوقی و بعد از توضیحات نماینده شورای نگهبان برخی از مواد را اصلاح کردند و در خصوص برخی از مواد بر نظر قبلی خود اصرار کردند. نهایتا موضوع جهت تصمیم‌گیری نهایی به صحن مجلس شورای اسلامی ارسال شد. اگر مجلس نیز بر مصوبه خود اصرار کند، لایحه CFT به مجمع تشخیص مصلحت نظام ارسال خواهد شد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت:‌ در ابتدای جلسه کمیسیون سردار غیب‌پرور رییس سازمان بسیج مستضعفین و همکارانش حضور پیدا کردند و آخرین وضعیت، اقدامات و برنامه‌های این سازمان و مسائل و مشکلات آن را مطرح کردند.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار