قدردانی وزیر کشور از فرمانده ناجا در راستای برگزاری راهپیمایی اربعین

«عبدالرضا رحمانی فضلی» با صدور پیامی از تلاش‌های موثر، متعهدانه و بی وقفه فرمانده نیروی انتظامی و کارکنان این نیرو برای برگزاری راهپیمایی اربعین حسینی (ع) تقدیر و تشکر کرد.
کد خبر: ۳۲۰۸۳۴
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۳ - 27November 2018

قدردانی وزیر کشور از فرمانده ناجا در راستای برگزاری راهپیمایی اربعینبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، «عبدالرضا رحمانی فضلی» وزیر کشور با صدور پیامی از تلاش‌های موثر، متعهدانه و بی وقفه فرمانده نیروی انتظامی و کارکنان این نیرو برای برگزاری راهپیمایی اربعین حسینی (ع) تقدیر و تشکر کرد.

در متن پیام وزیر کشور آمده است:

«الحسین یجمعنا»

سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری

فرمانده محترم نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم

اکنون که به فضل الهی مراسم راهپیمایی اربعین سید و سالار شهیدان با حضور میلیونی و شورانگیز خیل عاشقان و دلدادگان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در اوج عزت و وحدت و در کمال امنیت و آرامش برگزار گردید، ضمن قدردانی و ارج گذاری به تلاش‌های موثر، متعهدانه و بی وقفه جنابعالی در امر برگزاری هرچه شایسته‌تر این راهپیمایی عظیم معنوی، امید است در ظل توجهات حضرت ولیعصر (عج) و در پرتو رهنمود‌های داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و سیاست‌های دولت محترم با برنامه ریزی، انسجام و هم افزایی بیشتر، همه مساعی خود را به برگزاری هرچه باشکوه‌تر این اجتماع بزرگ مردمی در سال‌های آتی معطوف نمایید.

توفیق بیش از پیش و روز افزونتان را در مسیر اعتلای اسلام و کشور و خدمت به آحاد مردم عزیز از درگاه پروردگار قادر متعال مسئلت دارم.

عبدالرضا رحمانی فضلی

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار