سردار یزدی در جمع بسیجیان سازمان ثبت اسناد کشور:

تفکر بسیجی دنیای استکبار را به زانو درآورده است

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ با بیان اینکه در هر کشوری وقتی جنگی اتفاق می‌افتد و تجاوزی صورت می‌گیرد، عده‌ای از مردم از کشورشان دفاع می‌کنند، گفت: آنچه امروز بسیجیان ما را نسبت به سایرین متفاوت کرده، نوع تفکرشان است.
کد خبر: ۳۲۰۸۴۵
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۲ - 27November 2018

تفکر بسیجی دنیای استکبار را به زانو درآورده استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، مراسم گرامیداشت هفته بسیج با حضور سردار «محمدرضا یزدی» فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران، مدیران، کارکنان و بسجیان سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در این سازمان برگزار شد.

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ در این مراسم با اشاره به آیه 13 سوره احزاب، اظهار داشت: وقتی از هفته بسیج و بسیجیان صحبت می‌شود قاعدتا به ذهن سریعاً ایثارگری، از خودگذشتگی، اخلاق خوب، مردم داری متبادر می‌شود و از طرف دیگر دوران دفاع مقدس متبادر می‌شود که بسیجیان و مردم از کشورمان دفاع می‌کردند.

وی ادامه داد: در هر کشوری وقتی جنگی اتفاق می‌افتد و تجاوزی صورت می‌گیرد عده‌ای از مردم از کشورشان دفاع می‌کنند؛ آنچه امروز بسیجیان ما را به نسبت سایرین متفاوت کرده در نوع تفکرشان است. امام خمینی (ره) بر اساس آموزه‌های دین شجره طیبه‌ای را بنا کردند که آن شجره به درخت تنومندی تبدیل شده و توانسته کشور ما را پایدار کند.

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ با اشاره به اینکه این تفکر بسیجی بوده که توانسته است امروز ما را مصون بدارد، گفت: زمانی که شهید حججی اسیر می‌شود کمترین چیزی که به ذهن این جوان می‌آید این است که به شهادت برسد. این جوان آن‌ها را در حسرت قطره اشکی می‌گذارد. این تفاوت تفکر بسیجی ما با آنهاست. این تفکر است که دنیا را به زانو درآورده است.

سردار یزدی با بیان اینکه از سال گذشته و همزمان با زلزله کرمانشاه بسیجیان برای خدمات رسانی به مردم زلزله‌زده به کرمانشاه اعزام شدند، گفت: پس از گذشت یک سال افرادی را داریم که هنوز به خانه خود برنگشتند و در حال ساخت واحدهای مسکونی برای مردم هستند.

وی ادامه داد: اگر تفکر بسیجی در جوانان ما ریشه بدواند و مستحکم شود کشور به قلل رشد و بالندگی می‌رسد؛ تکنولوژی هسته‌ای ما مرهون بسیجی‌ها است، ما امروز شهدای زنده‌ای در سیستم هسته‌ای خود داریم که با توجه به تفکر بسیجی توانسته‌اند کشور را به این مرحله برسانند.

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ گفت: ما در کشور هرجایی که توفیقی داشتیم آموزه‌های دینی و پیمودن راه شهدا در آن نقش داشته است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار