فرماندار شهرستان «پاوه»:

مهم‌ترین راهبرد دشمنان، اسلام‌هراسی و ایران‌هراسی است

«پرویز ایده‌پور» با تشریح اوضاع کنونی جهان و به‌ویژه خاورمیانه، مهم‌ترین راهبرد دشمنان و در رأس آن امریکا را اسلام‌هراسی و ایران‌هراسی با استفاده از ایجاد ترور و وحشت در جوامع عنوان کرد.
کد خبر: ۳۲۰۸۶۸
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۶ - 28November 2018

مهم‌ترین راهبرد دشمنان، اسلام‌هراسی و ایران‌هراسی استبه گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، «پرویز ایده‌پور» فرماندار شهرستان «پاوه» در یادواره شهدای روستای «شمشیر» از توابع این شهرستان، اظهار داشت: شهدای عزیز در راستای پاسداشت از آرمان‌های والای انقلاب و رهبری خون پاک خود را فدای اسلام و انقلاب کردند تا امروز ایران اسلامی سربلند و ملت عزیزمان عزت‌مند باشند.

وی با اشاره به صبر و فداکاری خانواده‌های شهدا، برگزاری یادواره‌های شهدا را فرصت مغتنمی برای یادآوری دلاورمردی‌های آن عزیزان سفر کرده عنوان کرد و گفت: رشادت و فداکاری شهدا و ایثارگران و ایستادگی‌های خانواده‌های آن‌ها نباید از ذهن مردم پاک شود.

ایده‌پور با تشریح اوضاع کنونی جهان و به‌ویژه خاورمیانه، مهم‌ترین راهبرد دشمنان و در رأس آن امریکا را اسلام‌هراسی و ایران‌هراسی با استفاده از ایجاد ترور و وحشت در جوامع عنوان کرد.

وی ابزار دشمنان را در این راستا عناصر داعش و گروهک‌های تروریستی دانست و گفت: آمریکا و صهیونیست‌ها با این حرکات درصدد تخریب اسلام در بین جوامع جهانی هستند.

فرماندار پاوه، مردم را مهم‌ترین و قدرتمندترین سرمایه اجتماعی کشورمان دانست و گفت: به واسطه حضور و حمایت همه جانبه مردم است که این انقلاب و نظام اسلامی در تمامی عرصه‌ها سربلند و پیروز است.

خاطرنشان می‌شود، در ادامه این مراسم از خانواده‌های معزز ۲۵ شهید گران‌قدر روستای «شمشیر» با اهدای لوح و هدایایی قدردانی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار