نشست صمیمی فرماندهان دفاع مقدس اردبیل برگزار شد

به مناسبت هفته بسیج، نشست صمیمی فرماندهان دفاع مقدس استان اردبیل برگزار شد.
کد خبر: ۳۲۰۸۷۶
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۳ - 28November 2018

نشست صمیمی فرماندهان دفاع مقدس اردبیل برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از اردبیل، به مناسبت هفته بسیج نشست صمیمی فرماندهان دفاع مقدس استان اردبیل به همت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان در سالن ولایت سپاه حضرت عباس (ع) استان برگزار شد.

در ابتدای این نشست که با حضور «اکبر بهنام‌جو» استاندار اردبیل و جمعی از مدیران کل و فرماندهان دفاع مقدس استان از نیروهای انتظامی و نظامی برگزار شد، سردار سرتیپ دوم پاسدار «جلیل بابازاده قانع» فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) اردبیل در سخنانی کوتاه فرماندهان دفاع مقدس را الگوهای مدیریت جهادی دانست و گفت: فرماندهان دفاع مقدس استان اردبیل در تاریخ پر افتخار دفاع مقدس برگ‌های زرینی را به خود اختصاص داده اند و جزو نام آوران این مرز و بوم هستند.

سردار بابازاده با اشاره به توطئه‌های استکبار جهانی در راستای تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاعه فرهنگ دفاع مقدس را بهترین راه مبارزه با این توطئه‌ها دانست.

در ادامه این مراسم 4 تن از فرماندهان بسیج، سپاه، ارتش و نیروی انتظامی به بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس پرداختند و در پایان مراسم از 4 تن از فرماندهان جانباز دفاع مقدس با حضور استاندار اردبیل تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار