کریمی:

وجود روحیه جهادی در کشور مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود

معاون اجرایی سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ گفت: شهدای مدافع حرم نشان دادند که همچنان روحیه جهادی و شهادت‌طلبی در کشور ما زنده است و تا زمانی که این روحیه در کشور باشد، دشمن هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.
کد خبر: ۳۲۰۸۹۶
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۸ - 28November 2018

وجود روحیه جهادی در کشور مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سرهنگ «اصحاب کریمی» معاون اجرایی سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ صبح چهارشنبه در مراسم صبحگاه نظامی که به مناسبت هفته بسیج در دبیرستان البرز برگزار شد، با اشاره به اینکه آمریکا و اسرائیل به دنبال نابودی ایران هستند، اظهار داشت: دشمنان باید بدانند که مردم همواره پشتیبان نظام هستند.

وی جامعه را به مثابه یک خانواده توصیف و بیان کرد: درست است که ما امروز مشکلاتی در کشور داریم، اما این مشکلات را باید در خانواده خود حل کنیم.

معاون اجرایی سپاه محمد رسول الله (ص) با بیان اینکه مردم نگران تحریم‌ها نباشند، گفت: در دفاع مقدس ما از هر لحاظ تحریم بودیم و ۳۲ کشور در مقابل ما ایستاند و به صدام سلاح دادند، اما سرانجام ما توانستیم پیروز شویم.

سرهنگ کریمی با اشاره به اینکه در طول هشت سال دفاع مقدس همین دانش آموزان در برابر دشمن تا بن دندان مسلح ایستادگی کردند، افزود: امروز به دشمن می‌گوییم وای به روزی که مقام معظم رهبری دستور جهاد دهد.

وی ادامه داد: امروز به آمریکایی‌ها می‌گوییم حواستان جمع باشد؛ اگر پیشانی‌بند «یا حسین» را ببندیم، همچون دفاع مقدس حماسه‌ها رقم خواهیم زد.

معاون اجرایی سپاه محمد رسول الله (ص) با اشاره به اینکه امروز دشمن نحوه جنگ خود را تغییر داده است، گفت: امروز دشمن برای رسیدن به برنامه‌های خود جنگ فرهنگی را ایجاد کرده و باید با هوشیاری با آن‌ها مقابله کنیم.

سرهنگ کریمی با بیان اینکه جوانان غزه با سنگ جلوی دشمن ایستادگی می‌کنند، خاطرنشان کرد: ما فقط با گردان ۲۷ محمد رسول الله در مقابل شما ایستادگی خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه شهید حججی را کسی در کشور نمی‌شناخت، گفت: حضور انبوه جمعیت در مراسم تشییع پیکر شهید حججی نشان می‌دهد که راه شهدا همچنان ادامه دارد.

معاون اجرایی سپاه محمد رسول الله (ص) ادامه داد: شهدای مدافع حرم نشان دادند که همچنان روحیه جهادی و شهادت‌طلبی در کشور ما زنده است و تا زمانی که این روحیه در کشور باشد، دشمن هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار