سرهنگ رحمانی در گفت‌وگو با دفاع پرس تاکید کرد؛

لزوم همراه داشتن تجهیزات ایمنی برای رانندگان

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به آماده‌باش به پلیس راه و راهور استان‌ها در دو روز آینده به دلیل احتمال لغزنده‌شدن سطح راه‌ها گفت: رانندگان طی این بازه زمانی باید نسبت به تجهیز ایمنی خودرو و رانندگی ایمن دقت بیشتری داشته باشند.
کد خبر: ۳۲۰۹۰۵
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۲ - 28November 2018

آماده باش پلیس برای تعطیلات آخر هفته/ توصیه پلیس به رانندگانسرهنگ «نادر رحمانی» رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، درباره آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محور‌های مواصلاتی کشور اظهار داشت: در حال حاضر طبق گزارش‌های دریافتی در اکثر محورهای استان خوزستان مه‌گرفتگی همراه با کاهش دید گزارش شده است و رانندگان وسایل نقلیه سنگین برای تردد در این محور‌ها باید دقت لازم را داشته باشند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا ادامه داد: محور شوش ـ فتح‌المبین در استان خوزستان که مسدود بود، امروز بازگشایی شد.

رحمانی با اشاره به اعلام آماده‌باش به پلیس راه و راهور استان‌ها در دو روز آینده (پنجشنبه بعدازظهر و جمعه) به دلیل احتمال لغزنده‌شدن سطح راه‌ها گفت: رانندگان طی این بازه زمانی باید نسبت به تجهیز ایمنی خودرو و رانندگی ایمن دقت بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار