فرمانده سپاه استان یزد تأکید کرد؛

ضرورت برگزاری ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در دانشگاه‌ها

سردار «فتح‌الله جمیری» گفت: برگزاری یادواره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و در دانشگاه‌ها باید به‌عنوان یک فعالیت فرهنگی مهم ادامه یابد.
کد خبر: ۳۲۰۹۱۶
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۷ - 28November 2018

ضرورت برگزاری یادواره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در دانشگاه‌هابه گزارش دفاع پرس از یزد، سردار سرتیپ دوم پاسدار «فتح‌الله جمیری» فرمانده سپاه «الغدیر» یزد در مراسم یادواره شهدای مدافع حریم اهل بیت که در یادمان شهدای دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد برگزار شد، با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و دفاع مقدس، اظهار داشت: شهدای مدافع حرم با دفاع از حریم ولایت و امامت، نقش مهمی در شکست توطئه گروهک‌های تکفیری و داعش داشتند.

وی افزود: امنیت و اقتدار ایران و خیلی از کشور‌های اسلامی مدیون شهدای مدافع حریم اهل بیت است که در برابر دشمنان ایستادگی کردند.

فرمانده سپاه یزد خاطرنشان کرد: برگزاری یادواره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و در دانشگاه‌ها باید به‌عنوان یک فعالیت فرهنگی مهم ادامه یابد.

سردار جمیری گفت: دانشگاهیان باید همواره شهدای مدافع حرم را الگوی خود قرار دهند و در راستای ترویج فرهنگ شهادت و اهداف متعالی آن‌ها که نیاز جامعه است حرکت کنند.

خاطرنشان می‌شود در ادامه این یادواره، خانواده‌های شهیدان مدافع حرم «محمد حسین خانی» و «مصطفی شیخ‌الاسلام» به بیان ویژگی‌ها و دیدگاه‌های شهیدان خود پرداختند.

برگزاری نمایشگاه کتاب، عکس و مسابقه خاطره‌نویسی از برنامه‌های جانبی این یادواره بود.

انتهای پیام /

نظر شما
پربیننده ها