فرمانده قرارگاه نجف اشرف نزسا:

سپاه و بسیج برای کمک به مردم همیشه آماده هستند

سردار «محمد نظر عظیمی » گفت: در هر عرصه‌ای که نیاز است سپاه و بسیج همیشه برای کمک به مردم آماده هستند و توانمندی خوبی در زمینه‌های مختلف وجود دارد.
کد خبر: ۳۲۰۹۳۷
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۴ - 28November 2018

بسیج توانمندی‌های خوبی در عرصه‌های مختلف داردبه گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، سردار سرتیپ پاسدار «محمدنظر عظیمی» فرمانده قرارگاه «نجف اشرف» نزسا، در جمع خبرنگاران، با اشاره به زلزله اخیر ۶ ریشتری در «سرپل‌ذهاب»، اظهار داشت: در همان لحظات ابتدایی اعلام وقوع زلزله، سپاه همه امکانات خود را در اختیار مردم آسیب‌دیده قرار داد.

وی افزود: افتخار بسیج این است که در هر عرصه‌ای که نیاز بوده است حضور پیدا کرده‌ و در تمام عرصه‌هایی که انقلاب اسلامی به آن نیاز داشته باشد، آماده خدمت‌رسانی است.

وی با بیان این‌که در هر عرصه‌ای که نیاز است سپاه و بسیج همیشه برای کمک به مردم آماده هستند و توانمندی خوبی در زمینه‌های مختلف وجود دارد، ادامه داد: اگر در جایی نیاز به تامین امنیت باشد، نیرو‌های بسیج پای کار هستند و همچنین در سایر زمینه‌هایی که نیاز وجود داشته باشد از جمله امداد و نجات، سازندگی و علمی آمادگی دارند.

فرمانده قرارگاه «نجف اشرف» سپاه با اشاره به این‌که در تقسیم کار صورت گرفته در زلزله سال گذشته، روستا‌های شهرستان سرپل‌ذهاب تحت پوشش خدمات سپاه قرار گرفته‌اند، افزود: در شهرستان «ثلاث‌باباجانی» هم در روستا‌ها و هم خود شهر، سپاه خدمت‌رسانی کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار