مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان ایلام خبر داد؛

تألیف و چاپ ۱۰۰ عنوان کتاب در کنگره ۳ هزار شهید استان ایلام

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام گفت: برای برگزاری کنگره ۳ هزار شهید استان ایلام تألیف و چاپ ۱۰۰ عنوان کتاب در سطوح ملی، منطقه‌ای و استانی در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۳۲۰۹۷۹
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۳ - 28November 2018

تألیف و چاپ ۱۰۰ عنوان کتاب در کنگره ۳ هزار شهید استان ایلامبه گزارش دفاع پرس از ایلام، جلسه کمیته تألیف، چاپ و نشر آثار دفاع مقدس کنگره ۳ هزار شهید ایلام در محل اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان با حضور نمایندگان دستگاه‌های اجرایی مختلف استان به خصوص دستگاه‌های فرهنگی برگزار شد.

در این جلسه «محمدرضا شرفبیانی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام با اشاره به اهمیت برگزاری کنگره ۳ هزار شهید استان در سال آینده و همچنین رونمایی کتب و تألیفات مربوط به دوران دفاع مقدس در این کنگره گفت: در این راستا در استان تألیف و چاپ ۱۰۰ عنوان کتاب در سطوح ملی، منطقه ای و استانی در نظر گرفته شده است.

وی عنوان کرد: از این ۱۰۰ عنوان کتاب در نظر گرفته شده، تاکنون ۷ عنوان کتاب چاپ ، ۲۵عنوان کتاب در حال چاپ و ۶۸ عنوان کتاب دیگر در حال گردآوری مطالب است که امیدواریم طی سال‌های ۹۷ و ۹۸ به چاپ برسد.

این مسئول در پایان به تدوین نقش ادارات، نهادها و ارگان‌های مختلف استان در دفاع مقدس پرداخت و تأکید کرد که این نقش باید گویا سازی شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار