معاون هماهنگ‌کننده سپاه استان فارس:

اقتصاد «لیبرالیسم» نمی‌تواند مشکلات اقتصادی کشور را حل کند

«سعید گوشکی» گفت: نظام ما بر اساس اسلام بنا شده است، بنابراین اقتصاد لیبرالیسم نمی‌تواند مشکلات اقتصادی کشور را حل کند، بلکه باید از آموزه‌های اسلامی و قرآنی برای حل مشکلات اقتصادی استفاده کرد.
کد خبر: ۳۲۰۹۸۹
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۶ - 28November 2018

اقتصاد «لیبرالیسم» نمی‌تواند مشکلات اقتصادی را حل کند/ کارهای سپاه و بسیج برای جمع کردن رأی نیستبه گزارش دفاع پرس از شیراز، «سعید کوشکی» معاون هماهنگ‌کننده سپاه «فجر» استان فارس، ظهر امروز (چهارشنبه) در همایش ستارگان اقتصاد مقاومتی، با اشاره به راز ماندگاری انقلاب اسلامی، اظهار داشت: رهبران انقلاب اسلامی یعنی امام خمینی (ره) و امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) از عوامل ماندگاری انقلاب اسلامی هستند.

وی افزود: امام راحل بسیج را پایه‌گذاری کرد و انقلاب را به دست مردم داد و امروز هم که ایران در جزیره ناامنی‌ها قرار گرفته، به برکت حضور بسیج و مردم، خود امن‌ترین نقطه خاورمیانه است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه استان فارس با اشاره به وضعیت اقتصادی امروز کشور، عنوان کرد: امروز کشور به مدیران کارآمد و باورمند نیاز دارد، کسانی که به پیروزی انقلاب و مبانی آن باور داشته باشند.

وی با بیان این‌که مسئله اول امروز کشور اقتصاد است، تصریح کرد: نظام ما بر اساس اسلام بنا شده است، بنابراین اقتصاد لیبرالیسم نمی‌تواند مشکلات اقتصادی را حل کند، بلکه باید از آموزه‌های اسلامی و قرآنی برای حل مشکلات اقتصادی استفاده کرد.

کوشکی با اشاره به ظرفیت بسیج، تصریح کرد: در شرایط کنونی اقتصادی، راهی جز استفاده از بسیج و نیروهای بسیجی نیست، اما مسئولان یا باور ندارند یا نمی‌خواهند از این ظرفیت استفاده کنند.

وی با بیان این‌که گروه‌های جهادی و بسیجی هم باید از توان مردم استفاده کنند، گفت: بدون مردم نمی‌شود، باید از ظرفیت مردمی درست استفاده شود و مردم مشارکت کنند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه استان فارس با بیان این‌که کشور ایران به دلایل مختلف قابل تحریم نیست، افزود: موقعیت جغرافیایی، داشتن روحیه حماسی و جهادی و ظرفیت کشور در حوزه‌های مختلف، دلایلی است که اگر به درستی استفاده شود، تحریم‌ها بی‌اثر می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: سپاه و بسیج برای کمک آماده هستند و خود را نوکر مردم می‌دانند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار