مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی:

پیروزی در دفاع مقدس ثمره اخلاص شهدا بود

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌­های دفاع مقدس خراسان رضوی گفت: شهدا در دوران دفاع مقدس با اخلاص پا در میدان مبارزه گذاشتند و خداوند هم به یاری آنها آمد.
کد خبر: ۳۲۰۹۹۲
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۳ - 28November 2018

پیروزی در دفاع مقدس ثمره اخلاص شهدا بودبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از مشهد، آیین تجلیل از دست‌اندرکاران نمایشگاه «تماشای هزاران قمر» که به همت فرهنگسرای پایداری و نیروهای مسلح مستقر در استان خرسان رضوی در هفته دفاع مقدس در مشهد برگزار شد، با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار «اکبر نجاتی» مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی، سرهنگ پاسدار «مهدی خویشاوندی» معاون هماهنگ کننده سپاه امام رضا(ع) امروز در پردیس سینما هویزه مشهد برگزار شد.

سردار نجاتی در این مراسم اظهار داشت: خادمان شهدا که در ایام هفته دفاع مقدس اقدام به برپایی نمایشگاه «تماشای هزاران قمر» کردند با اخلاص و در عین حال مظلومیت پا در میدان گذاشتند و پشتیبانی جز خداوند نداشتند.

این مسئول ادامه داد: این حرکت فرهنگی تنها حرکتی بود که در هفته دفاع مقدس در سطح شهر مشهد نماد بیرونی و جنبه تبلیغی داشت؛ لذا این توقع وجود دارد که مسئولان در سال­‌های آینده در برپایی اینگونه نمایشگاه­‌ها همکاری بیشتری داشته باشند.

وی با اشاره به جنگ نرم دشمن افزود: دشمن در حوزه فرهنگ، جنگ همه جانبه‌­ای را علیه مردم کشورمان آغاز کرده است. با توجه به ِعده و عُده­ای که به میدان آورده است ما هم باید به همان نسبت پا در میدان مبارزه بگذاریم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش­‌های دفاع مقدس خراسان رضوی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اهمیت ایثاری که شهدا کردند، ابراز داشت: شهدا با اخلاص پای کار آمدند و خداوند هم به یاری آنها آمد. پیروزی جبهه حق در دفاع مقدس به برکت تلاش‌­ها و مجاهدت­‌های مخلصانه شهدا و ایثارگران بود.

این مسئول گفت: تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص حفظ و نشر ارزش‌­های دفاع مقدس نشانگر آن است که این کار از اهمیت بالایی برخوردار است. فرهنگ دفاع مقدس است که می­‌تواند در برابر تهاجم فرهنگی دشمن علیه انقلاب اسلامی به کمک فرهنگ عمومی ما بیاید و نظام مقدس جمهوری اسلامی را بیمه کند.

وی در پایان با بیان اینکه دفاع مقدس چه در دوران جنگ و چه بعد از آن غریب بوده است، متذکر شد: اگر در مسیر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه شاهد بعضی مشکلات هستیم این ضرورت احساس می­‌شود که نمایندگان مجلس شورای اسلامی به صحنه بیایند و با قانون‌گذاری و تدابیری که می‌­اندیشند در جهت رفع این مشکلات گام بردارند. اگر مشکلات موجود برطرف شد خواهیم توانست فرهنگ دفاع مقدس را برای نسل­‌های امروز و فردا به ودیعه بگذاریم.

در پایان این مراسم از سرهنگ «علیرضا شریفی» فرمانده یگان ویژه خراسان رضوی، سرهنگ «احمد طباخ» جانشین فرمانده یگان ویژه خراسان رضوی، سرهنگ «احمد ابراهیمیان» از فرماندهی مرزبانی خراسان رضوی، سرگرد پاسدار «محمد حسین‌زاده» معاون فرهنگی سپاه امام رضا (ع)، «محسن عرفانیان» و «معصومه جاهدی­‌فر» تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار