نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه:

دشمن همیشه از بی‌توجهی و خواب بودن ما سوءاستفاده می‌کند

آیت‌الله «مصطفی علما» با بیان این‌که دشمن همیشه از بی‌توجهی و خواب بودن ما سوءاستفاده می‌کند، گفت: در طول سالیان انقلاب ثابت شده است که آمریکا نمی‌تواند هیچ غلطی بکند، چون با فطرت مقابله می‌کند و این در حالی است که سنت نبوی و صراط مستقیم ثابت و ماندگار است.
کد خبر: ۳۲۰۹۹۸
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۰ - 28November 2018

افتخار ما این است که بازی دراز متعلق و متبرک به خون و قدوم شهداستبه گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، آیت‌الله «مصطفی علما» نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه، امروز (چهارشنبه) در همایش وحدت و بصیرت که با حضور روحانیون و نخبگان شهرستان‌های «سرپل ذهاب»، «قصرشیرین» و «دالاهو» در محل یادمان شهدای «بازی‌دراز» برگزار شد، اظهار داشت: طاغوت در هر زمانی مانع بیداری مردم بوده و مردم را از بصیرت، فکر کردن و استنباط کردن منع کرده است.

وی افزود: مردم و طبقات متوسط جامعه در طول تاریخ از آموختن دانش و فضیلت محروم شده‌اند و استکبار راه ترقی و تعالی مستعمرات آن‌ها را بسته و در تلاش بود تا مردم را متوقف نگه دارد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: تمام پیامبران الهی و اولیا خداوند برای بیداری مردم تلاش کرده‌اند و پیامبر اسلام (ص) متذکر دین اسلام شده و آن را برای ما معنا و تفسیر کرده‌اند.

آیت الله علما ادامه داد: دشمن همیشه از بی‌توجهی و خواب بودن ما سوءاستفاده می‌کند.

وی گفت: صراط مستقیم در سایه بندگی اطاعت و سنت رسول خداست؛ از این رو ما باید به رسول خدا اقتدا کنیم؛ زیرا که سرمایه‌ای که در قرآن و سنت هست در هیچ جای دنیا وجود ندارد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه اضافه کرد: در طول سالیان انقلاب ثابت شده است که آمریکا نمی‌تواند هیچ غلطی بکند، چون با فطرت مقابله می‌کند و این در حالی است که سنت نبوی و صراط مستقیم ثابت و ماندگار است.

آیت‌الله علما گفت: افتخار ما این است که «بازی‌دراز» متعلق و متبرک به خون و قدوم شهداست و هرگز از بین نخواهد رفت.

وی با اشاره به این‌که داعش تمام امکانات و تجهیزات نظامی و منابع مالی و حمایت همه جانبه قدرت‌های جهان را داشت، افزود: داعش، چون ناحق است امروز چیزی جز یک نام از آن باقی نمانده است.

امام جمعه کرمانشاه گفت: فقط واقعیت و حقیقت ماندگار است و امروز ایران اسلامی‌ ام‌القرای جهان اسلام است و برای مسلمانان قبله شده است و ما از امداد‌های غیبی برخوردار بوده و همواره باید به رسول خدا اقتدا کنیم؛ زیرا اسلام همواره انسان را به حرکت و تعالی دستور می‌دهد.

کارشکنی و توطئه برخی در دنیای اسلام باعث ایجاد تفرقه شده است

در ادامه این مراسم حجت‌الاسلام «جواد فاطمی‌نسب» امام جمعه سرپل‌ذهاب اظهار داشت: دشمنان اسلام از پیوستن مردم جهان به اسلام هراس دارند و شبانه‌روز در تلاش هستند تا در دنیای اسلام تفرقه ایجاد کنند.

وی افزود: جنگ‌های نیابتی برای نشان دادن چهره‌ای خشن از اسلام و مسلمانان است، ولی هفته وحدت باعث وحدت بین مسلمانان و نزدیک شدن بیشتر مذاهب اسلامی به همدیگر است.

حجت‌الاسلام فاطمی‌نسب ادامه داد: در این هفته ما به دنبال نزدیک‌تر شدن قلب‌های مسلمان به همدیگر و بررسی مشکلات و موانع وحدت و برنامه‌ریزی برای مقابله با توطئه‌های دشمن برای ایجاد تفرقه هستیم.

وی گفت: امروز کارشکنی و توطئه برخی در دنیای اسلام باعث ایجاد تفرقه شده است، ولی با بصیرت و هوشیاری علمای بزرگ مذاهب مختلف اسلامی این توطئه‌ها نقش بر آب خواهد شد.

امام جمعه سرپل‌ذهاب در ادامه از تلاش نیرو‌های سپاه و ارتش و نیروی‌انتظامی در زلزله اخیر که به سرعت به میدان آمده و کنترل نظم و امنیت شهرستان را به دست گرفتند، قدردانی کرد.

وحدت بین مردم در زلزله اخیر، به نوبه خود بی‌نظیر بود

همچنین سردار «بهمن ریحانی» فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه نیز دز این مراسم اظهار داشت: امنیتی که در استان ما ایجاد شده است بر سایه یک وحدت و همبستگی بین اهل تسنن و اهل تشیع است و به برکت همین وحدت امروز به امنیت پایدار در استان دست پیدا کردیم.

وی با اشاره به وحدت در زلزله سال گذشته سرپل‌ذهاب افزود: در زلزله چند روز پیش هم که سرپل‌ذهاب، قصرشیرن و گیلانغرب رخ داد یک همبستگی و وحدتی بین مردم ایجاد شد که به نوبه خود بی‌نظیر بود.

فرمانده سپاه استان کرمانشاه با بیان این‌که ما در سایه وحدت است که قدرتمندیم و عدم وحدت بدون شک ضعف و شکست درپی خواهد داشت، گفت: این ارتفاعات زمانی در دست دشمنان ما بود، با وحدت گسترده‌ای که بین نیرو‌های سپاه و ارتش در سال ۶۰ به وجود آمد، توانستیم آن‌را از تصرف دشمن در آوریم.

وی تصریح کرد: در سند امنیت ملی آمریکا نوشته شده که اگر به مسلمانان فرصت همبستگی و وحدت داده شود، بزرگ‌ترین سد مقابل تمام منافع آمریکا رقم خواهد خورد.

سردار ریحانی گفت: امروز به لطف خدا ۴۰ سال است که این کشور در سایه وحدت عزتمند و با قدرت در همه عرصه‌ها ظاهر شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها