اعتراف شورشیان سوری به کشتار علویان

گروه النصره طی بیانیه ای ضمن پذیرش مسئولیت کشتار روز گذشته اعلام کرد علویان سوریه را هدف عملیات های خود قرار می دهد.
کد خبر: ۳۲۱۰
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۱ - 16September 2013

اعتراف شورشیان سوری به کشتار علویان

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، در شرایطی که به واسطه توافقات سیاسی کسب شده امیدها برای حل بحران سوریه با استفاده از راهکارهای سیاسی افزایش یافته است، گروه های تندرو در میان شورشیان سوریه به جنایات خود علیه غیرنظامیان ادامه می دهند و اعلام کرده اند مردم علوی سوریه را هدف عملیات های خود قرار می دهند.

المنار نوشت: النصره از گروه های تندرو شورشیان سوریه و وابسته به القاعده اعلام کرد جمعیت علوی سوریه را هدف حملات خود قرار می دهد و مسئولیت کشتار  غیرنظامیان روزهای گذشته علویان در نواحی روستایی حمص را نیز پذیرفت.

النصره طی با صدور بیانیه ای اعلام کرده است مانند روزهای گذشته حمله به غیرنظامیان علوی سوریه را هدف حملات خود قرار می دهد و با توصیف جمعیت علوی به عنوان "دشمنان خدا" از دیگر گروه های شورشیان نیز خواسته است آنها را در اجرای جنایات و قتل علویان یاری کنند.

شایان ذکر است "ابومحمد گولانی" فرمانده جبهه النصره علویان سوریه را تهدید به اجرای حملاتی راکتی کرده بود. به نحوی که طی یک پیام صوتی اعلام کرد هزاران راکت را علیه مناطق علوی نشین پرتاب خواهد کرد.

گفتنی است با وجود ارتکاب این جنایات و تهدیدات گسترده از سوی این جبهه علیه شیعیان، طی ماه های اخیر ارتش سوریه توانسته است شکست های سنگینی را بر این گروه تحمیل نماید به گونه ای که تعداد زیادی از اعضای این گروه کشته شده اند.
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار