سردار مومنی:

اردوگاه‌های درمان و صیانت از معتادین با همکاری بسیج ایجاد می‌شود

دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: اردوگاه‌های درمان و صیانت از معتادین در ۱۰ استان با ۴ هزار ظرفیت از دی‌ماه ایجاد می‌شود.
کد خبر: ۳۲۱۰۴۹
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۹ - 28November 2018

اردوگاه های درمان و صیانت از معتادین با همکاری بسیج ایجاد می شودبه گزارش خبرنگار دفاعی و امنیتی دفاع پرس، سردار اسکندر مومنی دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر در مراسم انعقاد تفاهم‌نامه سازمان بسیج مستضعفین و ستاد مبارزه با مواد مخدر که عصر امروز در سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد، اظهار داشت: بسیج این یادگار ارزشمند امام راحل، فرمول همه جانبه دفاع و نیروی کارآمد در همه عرصه‌ها است.

وی با بیان اینکه این تفاهم‌نامه پایان کار نیست بلکه آغاز یک فعالیت و حرکت جهادی جدیدی است، افزود: آسیب‌های اجتماعی یکی از مسائل مهم از دیدگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی محسوب می‌شود چون مواد مخدر منشا بسیاری از آسیب‌ها است به نحوی که ۵۵ درصد طلاق‌ها و ۷۰ درصد موارد زندانی، مربوط به مواد مخدر هستند و‌حتی قتل و بسیاری از سرقت‌ها نیز از مواد مخدر نشات می‌گیرند.

سردار مومنی با بیان اینکه طرح ایجاد اردوگاه‌های درمان و صیانت از معتادین که در ۱۰ استان با ۴ هزار ظرفیت از دی ماه آغاز خواهد شد، افزود: در این طرح برای صیانت و درمان معتادین تا بهبودی، اقدامات مناسبی انجام می‌شود البته همه نهادها سازمان ها و مردم باید در این زمینه فعالیت کنند؛ با این حال بسیج و سپاه در این عرصه که مورد تاکید رهبری نیز قرار دارد حضور خواهند داشت و اقدامات گسترده‌ای انجام خواهند داد.

وی ادامه داد: برای مقابله با مواد مخدر از داخل شهر گرفته تا مرزهای ایران باید فعالیت گسترده‌ای در خصوص پیشگیری، مقابله و‌نگهداری معتادان انجام شود.

انتهای پیام/ ۲۳۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار