سیدحسن نصرالله درباره توطئه‌ای بزرگ در شمال لبنان هشدار داد

دبیرکل حزب الله لبنان در در اولین شب ماه محرم طی سخنانی اعلام کرد که توطئه ای بزرگ برای ایجاد فتنه و آشوب در شمال لبنان از جمله طرابلس آماده شده است.
کد خبر: ۳۲۱۰۵
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۸ - 26October 2014

سیدحسن نصرالله درباره توطئه‌ای بزرگ در شمال لبنان هشدار داد

به گزارش گروه بین الملل دفاع پرس، دبیر کل حزبالله در در مجتمع سید الشهدا(ع) در منطقه الرویس در ضاحیه جنوبی بیروت در اولین شب ماه محرم طی سخنانی اعلام کرد که در محافل عاشورایی نام خداوند ذکر و بر رسول خدا صلوات فرستاده و به ارزشهای والای اسلام و مسایل امت پرداخته میشود.

سید حسن نصرالله در ادامه سخنرانی خود ضمن تاکید بر اهمیت مشارکت مستقیم لبنانیها در محافل و مراسم عاشورایی اعلام کرد که مشارکت غیر مستقیم از طریق شبکههای تلویزیونی کافی نیست زیرا این مسئله حق مطلب را ادا نمیکند.

وی همچنین به موضوع امنیتی اشاره کرد و گفت: سال گذشته نوعی تهدیدات امنیتی در مراسم عاشورایی وجود داشت و امسال نیز این تهدیدات وجود دارد و نمیتوان حقیقت را به مردم نگفت.

نصرالله تصریح کرد: همکاری و فراهم کردن زمینه موفقیت تدابیر امنیتی ارتش و مسئولان وظیفه همگان است.

دبیرکل حزب الله لبنان افزود: سفر به کربلا و زیارت امام حسین از نزدیک در این شبها (ع) اجر زیادی نزد خداوند دارد.

سید حسن نصرالله تاکید کرد: آنچه در شمال لبنان بهویژه طرابلس رخ میدهد در راستای آن چیزی است که در منطقه رخ میدهد و فتنهای خطرناک است.

برخی گروههای تکفیری تهدیدات خود را برای هدف قرار دادن مجالس امام حسین(ع) آغاز کردهاند ولی باید بدانند که این تهدیدات تأثیری ندارد و هیچ خطری میان ما و امام حسین(ع) فاصلهای ایجاد نمی کند.

انتهای پیام/ک.ف.ف
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار