سردار غیب‌پرور:

اولویت بسیج در برخورد با آسیب‌های اجتماعی مقابله با مواد مخدر است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: اولویت کار بسیج در مقابله با آسیب‌های اجتماعی، مقابله با استعال مواد مخدر، آموزش و پیشگیری است.
کد خبر: ۳۲۱۰۵۷
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۰ - 28November 2018

الویت بسیج در برخورد با آسیب های اجتماعی مقابله با مواد مخدر است/ برخورد بسیج انقلابی خواهد بودبه گزارش خبرنگار دفاعی و امنیتی دفاع پرس، سردار غلامحسین غیب‌پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین عصر امروز در مراسم انعقاد تفاهم نامه همکاری سازمان بسیج مستضعفین و ستاد مبارزه با مواد مخدر، اظهار داشت: مواد مخدر به عنوان بخشی از آسیب‌های اجتماعی ملت را می‌گزد این در حالی است که انقلاب اسلامی نباید به آفت هایی که در شان آن نیست آلوده شود .

وی با اشاره به اینکه آسیب‌های اجتماعی مانند آفتی است که از درون جامعه را دچار پوسیدگی می کند، افزود: هر مقدار که در سایر عرصه ها موفقیت به دست آوریم اما در موضوع مواد مخدر و اعتیاد توفیقی نداشته باشیم، این آسیب اجتماعی یعنی مواد مخدر و اعتیاد جامعه را از درون دچار پوسیدگی می‌کند.

سردار غیب پرور ادامه داد: الویت کار بسیج در مقابله با آسیب های اجتماعی، مقابله با استعال مواد مخدر، آموزش و پیشگیری است البته منظور از مواد مخدر، مواد مخدر سنتی نیست چون این موضوع بسیار گسترده است به نحوی‌که امروز با پدیده مواد مخدر صنعتی روبرو هستیم که در آشزخانه منازل هم قابل تولید هستند لذا خطرات استفاده از این گونه مواد مخدر بسیار خطرناک تر از مواد مخدر سنتی است به همین دلیل برای مقابله با آن باید تلاش بسیاری انجام دهیم.

وی با اشاره به اینکه در رابطه با مواد مخدر صنعتی هر روز با یک‌نوع جدید از انقلاب روبرو می‌شویم، تصریح کرد: برای مقابله با مواد مخدر نیازمند حرکت جهادی هستیم؛ چون اگر‌ قرار است تمدن اینکه انقلاب اسلامی را بسازیم، وجود مواد مخدر با آن همخوانی ندارد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه بیان داشت: با همه احترامی که برای تمام دستگاه های متولی قایل هستم باید عنوان کنم‌که با این روال افتاده دست ما به جایی نمی‌رسد پس اگر دلسوز جوانان هستیم باید همه پای کار بیایند البته این ۱۰ استان یک ‌شروع و آغاز کار است زیرا این طرح باید در تمام سطح کشور تسری یابد.

وی با تاکید براینکه باید به سراغ فروشندگان مواد مخدر هم برویم، بیان داشت: باید به سراغ فروشندگان مواد مخدر هم برویم و کمر آن‌ها را بشکنیم زیرا خیلی از اینها نفوذی و اجنبی هستند.

سردار غیب‌پرور افزود: در این اقدام بعد از سم‌زدایی، آنها را مورد حمایت قرار داده و شرایط اشتغال را برای این افراد ایجاد می‌کنیم و حتی به آنها وام هم می‌دهیم تا با درآمدی که کسب می‌کنند سربار جامعه نشوند.

وی با بیان اینکه بی‌غیرتی دینی محصول اعتیاد است، عنوان کرد: میزان آلودگی افراد جامعه به مواد مخدر شش درصد است این یعنی ۹۴ درصد مردم پاک هستند اما با این حال در معرض تهدید مواد مخدر قرار دارند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه با اظهار امیدواری در خصوص اینکه این همکاری بتواند الگویی برای سایر دستگاه‌ها شود، بیان داشت: بسیج و سپاه وارد هر عرصه ای نمی‌شود اما اگر ورود پیدا کرد برخورد آنها انقلابی و قاطع خواهد بود.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار