به مناسبت هفتم آذر صورت گرفت؛

دیدار رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با امیر دریادار خانزادی

به مناسبت گرامیداشت سالروز نیروی دریایی ارتش حجت الاسلام والمسلمین عباس محمدحسنی با امیر دریادار خانزادی دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۳۲۱۰۶۲
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۷ - 28November 2018

دیدار رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با امیر دریادار خانزادیبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس،به مناسبت گرامیداشت هفتم آذر، سالروز نیروی دریایی ارتش و حماسه بزرگ عملیات مروارید، حجت الاسلام والمسلمین عباس محمدحسنی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با امیر دریادار خانزادی، فرمانده نیروی دریایی ارتش دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار صمیمانه که جمعی از معاونان و مسئولان سازمان عقیدتی سیاسی ارتش نیز حضور داشتند، حجت الاسلام والمسلمین محمدحسنی، ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای والامقام نیروی دریایی و تقدیر از مدیریت جهادی فرماندهان و کارکنان ولایتمدار این نیروی مقتدر، هفتم آذر ماه، سالروز نیروی دریایی و همچنین توفیق شرفیابی امروز جمعی از فرماندهان و مسئولان این نیروی راهبردی را به محضر فرماندهی معظم کل قوا، امام خامنه ای عزیز(مدظله العالی) به دریادار خانزادی تبریک و تهنیت گفت.

در ادامه این دیدار امیر دریادار خانزادی نیز از حضور صمیمانه نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و هیات همراه ایشان در ستاد فرماندهی نداجا تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار