امام جمعه بوشهر تاکید کرد؛

ضرورت تولید بازی‌های رایانه‌ای ایرانی_ اسلامی در فضای ملی/ نقش مهم رسانه‌ها برای مقابله با استکبار جهان

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری با بیان اینکه جهان استکبار با تولید بازی‌های رایانه‌ای در افکار دانش‌آموزان نفوذ می‌کند، گفت: باید برنامه‌ریزی مناسبی برای مقابل با جنگ رسانه‌ای دشمن داشته باشیم.
کد خبر: ۳۲۱۰۶۵
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۸ - 28November 2018

لزوم برگزاری باشکوه کنگره سرداران و ۲۰۰۰ شهید استان بوشهربه گزارش خبرنگار دفاع پرس از بوشهر، آیت‌الله «غلامعلی صفایی بوشهری» امام جمعه بوشهر بعدازظهر امروز (چهارشنبه) در نشست شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر، اظهار داشت: رسانه‌ها ابزار مهمی برای مقابله با تهاجم استکبار هستند.

امام جمعه بوشهر به برنامه‌های ویژه جهان استکبار برای مقابله با تهاجم نرم و فرهنگی اشاره کرد و گفت : ابررسانه‌های جهان استکبار در کنار فعالیت‌هایی که در حوزه رسانه دارند، در زمینه ساخت سلاح و تجهیزات نظامی نیز فعال هستند.

صفایی بوشهری با اشاره به نقش بسیار مهم ابررسانه‌ها در معماری فونداسیون فکری آحاد جامعه تصریح کرد: بزرگترین تئوری جهان صهیونیست مدیریت فکر است که یکی از راهکارهای آنان سوق افکار کودکان، نوجوانان و جوانان به سمت تخریب‌گرایی است.

وی با اشاره به بی‌نظیر بودن این میزان تهاجم رسانه‌ای در طول تاریخ، ادامه داد: جهان استکبار با تولید بازی‌های رایانه‌ای در افکار دانش‌آموزان نفوذ می‌کند و باید برنامه‌ریزی مناسبی برای مقابل با این جنگ رسانه‌ای دشمن داشته باشیم.

آیت‌الله صفایی بوشهری خواستار تولید و ارائه بازی رایانه‌ای پر معنا، ایرانی، انقلابی، اسلامی و انسانی در فضای ملی شد و افزود: هنرمندان نقش بسیار مهمی در انتقال پیام در عرصه‌های مختلف فرهنگی دارند.

وی خواستار تولید برنامه فرهنگی و هنری ویژه کنگره سرداران و 2 هزار شهید استان بوشهر شد و ادامه داد: هنرمندان استان بوشهر توان بسیار بالایی دارند و باید برای تولید آثار فاخر حمایت شوند.

امام جمعه بوشهر از تخصیص اعتبارات مورد نیاز برای تولید برنامه‌های فرهنگی در سطح استان خبر داد و گفت: اعتباری برای حمایت از تولید برنامه‌های فرهنگی تصویب شده و به‌ زودی اختصاص می‌یابد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار