نماینده ولی فقیه در استان اردبیل:

آرمان شهدا استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی بود

آیت‌الله «سید حسن عاملی» با تاکید بر این‌که نباید تابلو‌های راه راست و ستاره‌های درخشان آسمان جامعه به دست فراموشی سپرده شوند، گفت: آرمان شهدا و خواسته آن‌ها، استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی بود که به برکت انقلاب وشهدا از آن بهره‌مند هستیم.
کد خبر: ۳۲۱۰۹۸
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۲ - 29November 2018

آرمان شهدا استقلال، آزادای، جمهوری اسلامی بودبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از اردبیل، یادواره شهدای محله «نواب صفوی» اردبیل با محوریت شهید ترور حجت‌الاسلام «ابوالفضل پیرزاده» شب گذشته (چهارشنبه) در مسجد محله نواب صفوی اردبیل با حضور نماینده ولی فقیه در استان اردبیل، مسئولین و فرماندهان انتظامی و نظامی، خانواده‌های معظم شهدا و مردم برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل در این مراسم، با بیان این‌که قرآن از پیامبر (ص) خواسته است که بندگان صالح و پیامبران را فراموش نکند و نام آنان را ذکر کند، اظهار داشت: هدف از زنده نگه داشتن یاد انبیاء، اولیاء، صالحین و شهدا، نشان دادن راه درست به مردم است.

آیت‌الله «سید حسن عاملی» افزود: روحانی شهید «ابوالفضل پیرزاده» با وجود سن کم، دارای مقامات عالیه تحصیلی و عرفانی بود و دشمن نتوانست وجود او را تحمل کند و دست به ترور و حذف فیزیکی وی زد.

وی با تاکید بر این‌که نباید تابلو‌های راه راست و ستاره‌های درخشان آسمان جامعه به دست فراموشی سپرده شوند، از مرام و خواسته شهدا سخن گفت و بیان داشت: آرمان شهدا و خواسته آن‌ها، استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی بود که به برکت انقلاب وشهدا از آن بهره‌مند هستیم.

امام جمعه اردبیل گفت: استقلال ایران اسلامی و تصمیم برای سرنوشت خود و مشارکت در تعیین این سرنوشت توسط مردم، با رنگ و بوی کاملا اسلامی برای جامعه ما حاصل شده است و ما نباید از آن ذره‌ای عقب‌نشینی کنیم.

آیت‌الله عاملی شهید پیرزاده را فردی متصل به روحانیت و حوزه‌های علمیه دانست که از کلاس درس وی شهدای زیای تقدیم اسلام و انقلاب شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار