در راستای پاسداشت ارزش‌های دفاع مقدس صورت گرفت؛

امضای تفاهم‌نامه بین اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس و انجمن راویان فتح خراسان رضوی

رییس انجمن راویان فتح رضوی با حضور در اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی، تفاهم‌نامه همکاری ۲ ساله‌ای را این اداره‌کل امضا کرد.
کد خبر: ۳۲۱۰۹۹
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۱ - 29November 2018

امضای تفاهم‌نامه همکاری بین اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی و انجمن راویان فتح استانبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از مشهد، «عباس آرانیان» رییس انجمن راویان فتح رضوی، امروز (پنج‌شنبه) با حضور در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان خراسان رضوی، تفاهم‌نامه همکاری ۲ ساله‌­ای را با سردار سرتیپ دوم پاسدار «اکبر نجاتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان امضا کرد.

موضوع همکاری این تفاهم‌­نامه که در ۵ ماده و ۱۹ بند تنظیم شده است، انجام اقدامات مشترک در جهت نشر و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین آحاد جامعه اسلامی به‌خصوص نسل جوان را شامل می­‌شود.

اجرا و پیگیری دوره‌­های آموزشی در ادارات و نهاد‌ها و ارائه متون آموزشی، منابع و تأمین استاد، همکاری در زمینه اجرا و برگزاری نشست‌­های تخصصی در حوزه بازخوانی عملیات­‌های بزرگ دفاع مقدس، اقدام در زمینه معرفی نقش یگان­‌های خراسان در دفاع مقدس و شهدای شاخص، همکاری در راستای تهیه و تدوین دانش‌نامه دفاع مقدس و نیز اجرا و برگزاری دوره‌‌های آموزش روایت‌گری دفاع مقدس از تعهدات انجمن راویان فتح رضوی در این تفاهم‌نامه است.

همچنین از تعهدات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی می‌توان به ارائه منابع اولیه شامل اسناد و مدارک و مستندات موجود در هر یک از موضوعات تفاهم‌­نامه، معرفی ظرفیت‌­های علمی و پژوهشی انجمن راویان به ادارت و تأمین مالی و پشتیبانی­‌های لازم در خصوص هر یک از موضوعات تفاهم‌­نامه اشاره کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها