اسحاق جهانگیری:

دولت با تمام توان در کنار مردم زلزله‌زده کرمانشاه است

معاون اول رئیس جمهور گفت: با اطمینان می‌گویم که دولت با تمام توان در کنار مردم زلزله‌زده استان کرمانشاه خواهد بود و به رفع مشکلات مردم این منطقه توجه ویژه‌ای دارد.
کد خبر: ۳۲۱۱۰۹
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۷ - 29November 2018

دولت با تمام توان در کنار مردم زلزله زده کرمانشاه استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از کرمانشاه، «اسحاق جهانگیری» معاون اول رئیس جمهور، صبح امروز (پنج‌شنبه) به‌منظور بازدید از مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه و اطلاع از آخرین وضعیت روند امدادرسانی به زلزله‌زدگان وارد فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه شد.

وی در بدو ورود به فرودگاه کرمانشاه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در یک سال گذشته استان کرمانشاه دچار زلزله‌هایی شد که خسارات سنگینی به مردم این استان وارد کرد.

جهانگیری افزود: با این وجود گزارشی که استاندار کرمانشاه در سالگرد زلزله در مورد وضعیت ساخت‌و‌ساز در مناطق زلزله‌زده ارائه کرد، گزارش امیدآفرینی بود؛ چرا که در این مدت بیش از ۲۰ هزار واحد احداث شده و ۵۵ هزار واحد تعمیری نیز تکمیل شده است و واحد‌هایی که کار بازسازی آن‌ها باقی مانده مخصوصا در مناطق روستایی، باید در آینده نزدیک تکمیل شوند.

وی گفت: هرچند روند بازسازی در شهر‌ها مقداری عقب است، اما این روند نیز باید سرعت بیشتری پیدا کند.

معاون اول رئیس جمهور گفت: متأسفانه ما هنوز عوارض زلزله سال قبل را به‌طور کامل برطرف نکردیم که در روز‌های گذشته مجدداً زلزله نسبتاً شدیدی استان کرمانشاه را لرزاند و خساراتی به‌بار آورد، اما خوشبختانه تلفات جانی در پی نداشت.

وی با بیان این‌که کشور ایران روی خط زلزله قرار دارد، خاطرنشان کرد: ما باید تمام واحد‌های روستایی کشور که بیش از ۶ میلیون واحد است را بازسازی کنیم.

جهانگیری تأکید کرد: من با اطمینان می‌گویم که دولت در کنار مردم استان کرمانشاه خواهد بود و حتماً برای رفع مشکلات مردم نظر مثبتی خواهد داشت.

معاون اول رئیس جمهور گفت: هدف از سفر امروز به استان کرمانشاه این است که از نزدیک مشکلات مردم زلزله‌زده رصد، تا تصمیمات لازم برای حل و فصل مشکلاتی که مردم با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، گرفته شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار