حیدر العبادی:

پاکسازی «جرف‌الصخر» زمینه آزاد‌سازی «الانبار» را فراهم می‌کند

نخست‌وزیر عراق روز شنبه پس از حضور در منطقه «جرف الصخر» استان بابل اعلام کرد که پاکسازی این منطقه زمینه را برای آزادسازی استان الانبار مهیا می‎کند.
کد خبر: ۳۲۱۱۴
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۱ - 26October 2014

پاکسازی «جرف‌الصخر» زمینه آزاد‌سازی «الانبار» را فراهم می‌کند

به گزارش گروه بین الملل دفاع پرس، به نقل از الاتجاه، نخستوزیر عراق روز شنبه پس از حضور در منطقه «جرف الصخر» استان بابل اعلام کرد که پاکسازی این منطقه زمینه را برای آزاد سازی استان الانبار فراهم میکند.

وی گفت: بازپسگیری جرف الصخر ثابت کرد که نیروهای عراقی با کمک نیروهای مردمی میتوانند کنترل هر منطقهای که به اشغال داعش درآمده را پس بگیرند.

نخست وزیر عراق در ادامه با بیان اینکه منطقه جرف الصخر تجربه همکاری همه یگانهای نظامی عراق و نیروهای مردمی را نشان داده است، گفت: ما میخواهیم این تجربه در مناطق دیگر نیز تکرار شود.

حیدر العبادی نخستوزیر عراق روز شنبه ضمن بازدید از منطقه جرف الصخر در شمال استان بابل اعلام کرد که آزاد سازی این منطقه باعث می شود بقیه مناطق نیز از عناصر تکفیری آزاد شوند.

العبادی درباره پیامدهای پیروزی ارتش عراق در منطقه راهبردی جرف الصخر بیان داشت: پیروزی در این منطقه به معنای حفظ امنیت جنوب عراق و امن شدن خطوط ارتباطی بغداد با استان های جنوبی است.

این در حالی است که نخست وزیر عراق روز جمعه گذشته نیز تاکید کرد که آزادی جرف الصخر «کلید» آزادسازی همه مناطق تحت تصرف عناصر تکفیری داعش در عراق است.

نخست وزیر عراق شنبه پس از پاکسازی منطقه جرف الصخر واقع در شمال استان بابل از بخشهای نظامی و گروههای مردمی مستقر در این منطقه بازدید کرد.

پایگاه خبری «المسله» به نقل از یک منبع وابسته به نخست وزیری عراق گزارش داد که «فرمانده کل نیروهای مسلح عراق روز شنبه ضمن بازدید از یگانهای نظامی در جرف الصخر با فرماندهان میدانی در این منطقه دیدار کرد و در جریان دستاوردهای ارتش و نیروهای داوطلب مردمی در ماه محرم قرار گرفت».


انتهای پیام/ک.ف.ف
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار