تجلیل از ناخدایکم «محمدحسین صفایی» در روز نیروی دریایی

همزمان با هفتم آذر‌ماه مصادف با سالروز نیروی دریایی، از ناخدایکم بازنشسته «محمدحسین صفایی» از پیشکسوتان نیروی دریایی ارتش تجلیل شد.
کد خبر: ۳۲۱۱۴۳
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۶ - 29November 2018

دیدار با ناخدایکم ارتش محمد حسین صفاییبه گزارش دفاع پرس از رشت، همزمان با هفتم آذرماه مصادف با سالروز نیروی دریایی، «عباس بایرامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گیلان و «حسینی» مدیرکانون بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی ستادکل نیرو‌های مسلح، با ناخدایکم بازنشسته «محمدحسین صفایی» دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار، ناخدایکم صفایی از خاطران دوران تحصیلات در آمریکا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی و رشادت‌ها و دلامردی‌های خود و همرزمانش در طول هشت سال جنگ تحمیلی نیروی دریایی ارتش خاطراتی را بیان کرد.

خاطرنشان می‌شود؛ ناخدایکم «محمدحسین صفایی» متولد سال ۱۳۳۷ با سمت فرماندهی پشتیبانی ارتش در منطقه چهارم نیروی دریایی بازنشسته شده است و ۵۴ ماه سابقه ایثارگری در هشت سال دفاع مقدس را در کارنامه خود دارد.

وی همچنین تحصیلات عالیه دکترا و کارشناسی ارشد دارد و از اساتید دانشگاه گیلان است. همسر وی «هاجر تندور» نیز  خواهر پاسدار شهید «محسن تندور» یکی از شهدای والامقام سپاه «قدس» گیلان در عملیات «کربلای ۵» است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار