معاون آماد و پشتیبانی نیروی دریایی ارتش:

نیروی دریایی، نیرویی بین‌المللی است که منافع کشور را خارج از مرزها تامین می‌کند

امیر دریادار «افشین اسکندرزاده» با بیان اینکه نیروی دریایی یک نیروی بین المللی است، گفت: نیروی دریایی به لحاظ توان دفاعی در سطح بسیار مطلوبی می باشد که امروز در بیرون از مرزهای دریایی منافع اقتصادی کشور را در خلیج عدن تامین می‌کند.
کد خبر: ۳۲۱۱۷۴
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۱ - 01December 2018

نیروی دریایی، نیروی بین‌المللی است که منافع کشور را خارج از مرزها تامین می کندبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از شیراز، فرمانده آماد و پشتیبانی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در مراسم افتتاح تقاطع غیره هم سطح گرامیداشت شهدای 7 آذر نیروی دریای با بیان اینکه گرامیداشت یاد و نام شهدا وظیفه همه است، اظهار داشت: به همین منظور امروز در شیراز تقاطع نام گزاری شده بنام شهدای نیروی دریایی با حضور مسئولین استان افتتاح شد.

امیر دریادار اسکندرزاده بیان داشت: ماراتن دوچرخه‌سواری نیروهای این فرماندهی 9 سال است که به مناسبت هفتم آذر سالروز تشکیل نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از «سیرجان» تا شهر شیراز سومین حرم اهل بیت(ع) برگزار می‌شود.

امیر دریادار اسکندرزاده افزود: دوچرخه‌سواران در مسیر، خانواده‌های شهدای نیروی دریایی را تکریم و به آنان سر می‌زدند تا همچنان یادمان باشد چه کسانی شهید شدند تا ما در آرامش باشیم، امروز اقتدار کشور ما مدیون چنین بزرگوارانی است.

 اسکندرزاده با بیان اینکه  تیم دوچرخه‌سواری فرماندهی آماد و پشتیبانی نیروی دریایی  14 نفر بودند که در مجموع شش روز در مسیر بوده و بیشتر این مسیر را نیز رکاب زدند، تصریح کرد: در کنار پاسداشت خانواده معظم شهدا، توسعه ورزش‌های عمومی و همگانی یکی از اهداف برنامه رکاب‌زنان نیروی دریایی ارتش است و در این راستا معتقدیم انجام ورزش  برای تمام مردم ضروری است.

فرمانده آماد و پشتیبانی نیروی دریایی ارتش در مورد توان دفاعی نیروی دریایی ارتش راهبردی جمهوری اسلامی ایران نیز تاکید کرد: این نیرو به لحاظ توان دفاعی در سطح بسیار مطلوبی قرار دارد به گونه‌ای که امروز در بیرون از مرزهای دریایی منافع اقتصادی کشور را در خلیج عدن تامین می‌کند و یک نیروی بین‌المللی به شمار می‌رود و مقتدارانه در آب‌های آزاد حضور داشته و پرچم جمهوری اسلامی را در آن به اهتزار درآورده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار