برگزاری نقد و بررسی کتاب «رحیم برگرد» در خوزستان

نقد و بررسی کتاب «رحیم برگرد» با حضور جمعی از منتقدین و نویسندگان حوزه دفاع مقدس در سالن جلسات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خوزستان برگزار شد.
کد خبر: ۳۲۱۱۹۳
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۴ - 29November 2018

برگزاری نقد و بررسی کتاب «رحیم برگرد» در خوزستان

«ستاره عرفانی‌راد» مسئول ادبیات و انتشارات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس از اهواز، اظهار داشت: نقد و بررسی کتاب «رحیم برگرد» عصر امروز(پنج شنبه 8 آذر) با حضور جمعی از منتقدین و نویسندگان حوزه دفاع مقدس در سالن جلسات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خوزستان برگزار شد.

وی افزود: کتاب«رحیم برگرد» روایت‌گر خاطرات «رحیم آقایی» یکی از آزادگان سرافراز و رزمندگان پیشکسوت شهر «گتوند» است که توسط «مجتبی آقایی» گردآوری و تدوین شده است.

 عرفانی گفت: این اثر دفاع مقدسی با تیراژ اولیه 1000 نسخه و توسط انتشارات «صریر» و همکاری واحد ادبیات و انتشارات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خوزستان به چاپ رسیده است و هدف ما از اینگونه نشست ها کیفیت بخشی به آثار دفاع مقدس و تقویت نویسندگان این حوزه است.

لازم به ذکر است؛ سلسله نشست های نقد و بررسی آثار دفاع مقدس استان خوزستان هر هفته به میزبانی  و مدیریت ادبیات و انتشارات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان برگزار می شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها