برگزاری مراسم سالروز آزادسازی بستان و عملیات غرورآفرین طریق القدس

مراسم سالروز آزادسازی بستان در عملیات غرورآفرین طریق القدس با حضور مسئولین، عشایر و یگان های نمونه نیروهای مسلح در مرکز شهر بستان برگزار شد.
کد خبر: ۳۲۱۲۰۳
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۲ - 29November 2018

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از اهواز، مراسم سالروز آزادسازی بستان در عملیات غرورآفرین طریق القدس با حضور مسئولین، عشایر و یگان های نمونه نیروهای مسلح در مرکز شهر بستان برگزار شد.

در این آیین که آیت الله «محسن حیدری» نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت اهواز،«غلامرضا شریعتی» استاندار خوزستان، امام جمعه و فرماندار دشت آزادگان، نماینده بستان در مجلس شورای اسلامی، فرماندهان نظامی و انتظامی، نماینده اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خوزستان و مردم غیور این شهر حضور داشتند از حماسه آفرینی های رزمندگان اسلام در عملیات طریق القدس و شهدای عزیز این عملیات تجلیل به عمل آمد.

 امام جمعه موقت اهواز و استاندار خوزستان در این مراسم و طی سخنانی با گرامیداشت این پیروزی بزرگ بر غیرت و ولایتمداری عشایر این منطقه تاکید و صحه گذاشته و یاد و خاطره شهدای این عملیات را گرامی داشتند.

  خاطر نشان می شود؛ شهر بستان و ۷۰روستای منطقه دشت آزادگان در هشتم آذر ماه ۱۳۶۰ در جریان عملیات رزمندگان اسلام از لوث وجود نیروهای بعثی عراق پاک شد و برای نخستین بار نیروهای جان برکف اسلام موفق شدند به مرز بین المللی چذابه دسترسی پیدا کنند. این شهر ۱۵هزار نفری که در مسیر حرکت کاروان های اربعین حسینی قرار گرفته است ۳۰کیلومتر با مرز بین المللی چذابه فاصله دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار