سردار نقدی:

رسانه‌های بیگانه برای انحراف افکار ملت ایران فعالیت شبانه‌روزی دارند

معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: رسانه‌های دشمن با هدف تفرقه و انحراف افکار ملت ایران شبانه‌روز فعالیت می‌کنند.
کد خبر: ۳۲۱۲۰۴
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۹ - 29November 2018

رسانه های بیگانه برای انحراف افکار ملت ایران فعالیت شبانه روزی دارندبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار محمدرضا نقدی روز پنجشنبه در نشست استانی تبیین و گفتمان‌سازی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب که در مجتمع فرهنگی آیه‌ها مشهد برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب ما را از دست خاندان‌های ظالم نجات داد و با وجود همه توطئه ها و جنگ، پیشرفت های زیادی در سال های گذشته داشته ایم.

وی افزود: اوج حضور مردم در انتخابات‌های ایران بی‌نظیر بوده و بیشتر اوقات نتایج غیرقابل پیش‌بینی است و رهبری رای مردم را هرچه باشد، تنفیذ می‌کنند. رهبری می‌گویند به‌ساده‌زیست‌ها رای دهید، ما به اشراف رای می‌دهیم، بعد می‌گوییم چرا انقلاب به‌فکر مردم نیست.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: آمریکا در جنگ نظامی و فرهنگی از ما شکست خورده و حالا رسانه های آنها با هدف تفرقه و انحراف افکار مردم شبانه روز فعال‌اند، اما خروجی‌اش این است که ۲ میلیون جوان به‌پیاده‌روی اربعین می‌روند.

نقدی گفت: بدترین تحریم‌هایی که تا امروز علیه هیچ کشوری اعمال نکرده بودند بر ما اعمال کردند و گفتند تا ۶ ماه بعد آن شکست می خوریم اما در حال حاضر بیش از 8 سال است که با اقتدار مقابل انان ایستاده ایم.

وی با اشاره به آزادی بیان در کشور تصریح کرد: امروز همه راحت حرف می‌زنند، نقد می‌کنند و حتی دروغ می گویند و حتی دانشجویان مقابل رهبر انقلاب ایشان را نقد می‌کند و هیچ مشکلی هم پیش نمی‌آید.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: برای منحرف کردن اذهان عمومی از دستاوردهای انقلاب از کتک خوردن یک ویولون زن در رشت که موضوعی محلی است ابعاد ملی می سازند اما اقتدار ایران در عراق و سوریه را نادیده می گیرند. یک مسئله را با معیارهای دوگانه تفسیر می‌کنند تا ما همیشه شرایط را بد و آشفته ببینیم و ناامید باشیم.

نقدی تاکید کرد: دی ماه سال قبل خواستند ایران را شلوغ کنند و عده‌ای را به‌خیابان‌ها کشاندند اما سه روز بعد مردم در حمایت از جمهوری اسلامی ایران وارد میدان شدند و توطئه آنها دوباره شکست خورد.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب‌های مادی و غیرالهی تاریخ نیز ‌در سال‌های اول منحرف شدند و یا شکست خوردند؛ اما انقلاب اسلامی ما پدیده بزرگی است که تنها می توان آن را با نهضت انبیای بزرگ الهی مقایسه کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها