حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی در گفت‌وگو با دفاع پرس تأکید کرد؛

لزوم پرهیز از انفعال مقابل دشمن

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: مستکبران توانایی تهدید انقلاب را ندارند؛ اما ما باید مراقب باشیم که در برابر دشمن دچار انفعال نشویم.
کد خبر: ۳۲۱۲۳۷
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۰۵:۱۰ - 01December 2018
باید مراقب باشیم دچار انفعال نشویمحجت الاسلام و المسلمین «عبدالله حاجی صادقی» نماینده ولی فقیه در سپاه در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، درباره تهدیدات پیش روی انقلاب اسلامی اظهار داشت: یکی از تهدیدات فرا روی انقلاب اسلامی ایران این است که خودمان منفعل باشیم؛ زیرا دشمنان و مستکبران قدرت اینکه بخواهند انقلاب را تهدید کنند ندارند؛ پس ما باید مراقب باشیم تا در برابر دشمن دچار انفعال نشویم.
 
وی افزود: دشمنی آمریکا و به طور کلی نظام استکباری با ایران به خاطر موشک و انرژی هسته‌ای نیست؛ بلکه آن‌ها با دین و ایمان ما مشکل دارند؛ لذا ما باید هوشیار و زیرک باشیم تا بتوانیم نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کنیم.
 
حجت الاسلام حاجی صادقی سپس با بیان اینکه ولایت‌مداری راهی برای ماندن در مسیر خداست، تصریح کرد: اگر می‌خواهیم فرزندانمان در عمل و اندیشه دچار لغزش نشوند، باید تبعیت کامل از ولایت فقیه داشته باشیم؛ زیرا دشمن تمام تلاش خود را به کار گرفته تا با ایجاد شبهه، استقامت فکری و عملی جوانان را بشکند و آن‌ها را از نظام و ولایت جدا کند.
 
انتهای پیام/ ۲۳۱
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار