امیر خانزادی عنوان کرد؛

الحاق نسل جدید ناوشکن‌های کلاس موج به نداجا

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: فردا شاهد الحاق نسل جدیدی از ناوشکن‌های کلاس موج و نسل سوم جماران به نیروی دریایی در جنوب کشور خواهیم بود.
کد خبر: ۳۲۱۲۴۳
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۹ - 30November 2018

فردا نسل جدیدی از ناوشکن‌های کلاس موج به نیروی دریایی ملحق می‌شودبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر دریادار «حسین خانزادی» که به مناسبت گرامیداشت روز نیروی دریایی به عنوان سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته تهران سخن می‌گفت، با اشاره به حرکت رو به جلوی انقلاب در 40 سال گذشته اظهار داشت: نیروی دریایی در دوران دفاع مقدس کارنامه درخشانی داشت که حماسه هفت آذر در شصت و سومین روز دفاع مقدس و عملیات مروارید در شصت و هفتمین روز دفاع مقدس سیلی محکمی به رژیم بعث عراق زد.

وی گفت: در دهه دوم انقلاب برای تامین قطعات مورد نیاز کاملا به بیرون وابسته بودیم اما به دلیل تحریم ها روی پای خود ایستادیم و چون ظرفیت ها و جوانان خود را باور کردیم توانستیم تجهیزات مورد نیاز خود در دریا را خودمان بسازیم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش افزود: نیروی انسانی را با بهره گیری از آموزه های دینی و انقلابی خودمان تربیت کردیم و با همین رویه دهه سوم انقلاب را با خیز بلندتر طی کردیم و موفق شدیم ناوهای موشک انداز و زیردریایی های کلاس غدیر را خودمان بسازیم و به نیروی دریایی با ظرفیت اقیانوسی تبدیل شویم.

امیر خانزادی گفت: مبارزه با دزدان دریایی را هزاران کیلومتر آن‌طرف‌تر از مرزهای آبی کشور با جدیت دنبال کردیم و تا امروز 58 ناوگروه را به خلیج عدن هدایت کردیم تا با دزدان دریایی مقابله کنند و سازمان جهانی دریانوردی بارها به علت مبارزه با دزدان دریایی از ما تقدیر کرد.

وی افزود: دهه چهارم انقلاب مملو از اقدامات بدون توقف بود و پرچم‌دار توسعه سواحل مکران شدیم و چرخه های قابلیت سازی را در مکران شکل دادیم که تداوم آن احیای قدرت دریایی ایران است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: امروز در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، زیردریایی غدیر 955، نسل جدید زیردریایی‌های راهبردی کلاس فاتح و ناوشکن تمام ایرانی سهند را به ناوگان جنوب جمهوری اسلامی ملحق می کنیم و فردا شاهد الحاق نسل جدیدی از ناوشکن های کلاس موج و نسل سوم جماران به نیروی دریایی در جنوب خواهیم بود و در پی آن ناوشکن های دنا و ناوشکن دماوند را تا چند ماه آینده احیا و برای بار دیگر به نیروی دریایی ملحق می کنیم.

امیرخانزادی با اشاره به اینکه یاوه گویان و دشمنان انقلاب بدانند نهال انقلاب تنومندتر شده است، افزود: امروز آمریکایی ها در سرازیری افول افتاده اند و بی آبرویی و خفت آنها در این چهل سال روز به روز بیشتر شده است.

وی گفت: امروز پرچم شکوهمند ایران اسلامی بر عرشه ناوشکن های تمام ایرانی در عرصه اقیانوس ها در حال اهتزاز است.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار