سردار غیب‌پرور:

جشنواره مقاومت باید سالانه برگزار شود

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خواستار برگزاری سالانه جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت شد.
کد خبر: ۳۲۱۲۸۱
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۰ - 30November 2018

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، سردار غلامحسین غیب‌پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در آیین اختتامیه پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت با اشاره به موفقیت این رویداد فرهنگی و هنری اظهار داشت: از استاد علی نصیریان هنرمند بزرگ کشورمان که همواره جمهوری اسلامی را در عرصه فرهنگ و هنر همراهی کرده تشکر می‌کنیم.

وی گفت: پیام اصلی این جشنواره ایستادگی و مقاومت در مقابل کسانی است نمی‌خواهند ما آزاده و استقلال داشته باشیم. آن‌ها می‌خواهند حقات ما را ببینند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: دشمنان می‌دانند درپی هر مقاومتی پیروزی خواهد بود. محال است که پیروزی حاصل‌شده باشد، اما مقاومت و پایمردی پشت آن نباشد. انقلاب اسلامی به واسطه شهدا و ولایت به الگوی جهانی تبدیل شده است.

سردار غیب‌پور با طرح درخواستی از هنرمندان افزود: خواهش می‌کنم هنرمندان درس مقاومت را توامان با سبک زندگی اسلامی در دستور کار خویش قرار دهند. ما کشوری سربلند و مقاوم داریم که ما را در ۴۰ سال انقلاب همراهی کرده‌اند.

وی از دبیر جشنواره مقاومت درخواست کرد زمان برگزاری این جشنواره را از دو سالانه به سالانه تبدیل کند و گفت: تقاضا می‌کنم جشنواره فیلم مقاومت هرساله برگزار شود. ترویج مقاومت ابزاری دارد که هنر بخاطر جذابیت و همه فهم بودن، ابزار ترویج روحیه مقاومت است.

انتهای پیام/ ۱۲۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار