رضایی:

عملکرد کمیته امداد در بازسازی منازل زلزله‌زده بهتر از سایر دستگاه‌ها بوده است

رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: بنابرگزارشات واصله، عملکرد کمیته امداد در بازسازی منازل زلزله‌زده کرمانشاه بهتر از سایر دستگاه‌ها بوده است.
کد خبر: ۳۲۱۳۴۸
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۴ - 01December 2018

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، محمدرضا رضایی‌کوچی، نماینده مردم جهرم و رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی، اظهار داشت: عملکرد دستگاه‌هایی که در موضوع زلزله کرمانشاه در بازسازی خانه‌های روستایی و شهری عمل کرده‌اند تا کنون کمیته امداد امام خمینی (ره) بهتر از دستگاه‌های دیگر کار کرده است.

وی افزود:‌کمیته امداد امام خمینی (ره) از حدود چهار هزار و 800 واحد روستایی تخریب شده در جریان این زلزله بازسازی بیش از سه هزار واحد تکمیل شده و مابقی هم تا پایان اسفندماه انجام می‌شود.

رئیس کمیسیون عمران مجلس ادامه داد: این مسئله نشان می‌دهد که عملکرد کمیته امداد امام خمینی (ره) در بحث بازسازی و نوسازی منازل مددجویان که در استان کرمانشاه تخریب شده بهتر از دستگاه‌های دیگر بوده است.

وی بر همین اساس اضافه کرد: در بحث بازسازی مناطق و منازل روستایی زلزله‌زده کرمانشاه بنابر گزارشات واصله متوجه شدیم کمیته امداد امام خمینی (ره) بهتر از دستگاه‌های دیگر عمل کرده است و تعداد بیش از سه هزار واحد زلزله‌زده را به صورت کامل بازسازی کرده است و قول داده است تا پایان اسفند ماه سال جاری ما بقی را تکمیل کند.

رضایی‌کوچی عنوان کرد: این نشان‌دهنده عملکرد خوب کمیته امداد است و همچنین بیش از 10 هزار واحد مسکن مددجویان به همراه تعاملی که با سپاه پاسداران داشته است در حال حاضر در حال ساخت برای مددجویان و سایر افرادی که نیاز به کمک کمیته دارند ساخته شده است و این نشان می‌دهد که کمیته امداد در بحث تولید مسکن و حمایت‌ها در حوزه مسکن خوب عمل کرده و عملکرد آن قابل قبول است.

منبع: فارس

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار