مدیر هنری اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری خبر داد؛

برگزاری جشنواره «ترنم فتح» در شهرکرد

مدیر هنری و سینمایی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری گفت: مرحله استانی جشنواره ترنم فتح با حضور یگان‌های ویژه موزیک در شهرکرد برگزار شد.
کد خبر: ۳۲۱۳۵۲
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۲ - 01December 2018

برگزاری جشنواره ترنم فتح در شهرکرد«سید مصطفی موسوی» مدیر هنری و سینمایی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس در شهرکرد، اظهار داشت: دومین جشنواره ترنم فتح با عنوان «تجلی حماسه‌های دفاع مقدس» به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران برگزار می‌شود.

موسوی افزود: جشنواره ترنم فتح ویژه یگان‌های موزیک نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران است و در دو مرحله استانی و منطقه‌ای برنامه‌ریزی شده که مرحله استانی با حضور گروه‌های موزیک نیروی انتظامی و سپاه قمر بنی هاشم (ع) استان در سالن کوثر ستاد فرماندهی انتظامی استان برگزار شد.

وی ادامه داد: منتخبان مرحله استانی پس از داوری به مرحله منطقه‌ای راه پیدا می‌کنند که این مرحله نیز در استان چهارمحال و بختیاری برگزار خواهد شد.

مدیر هنری و سینمایی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: این استان در مرحله منطقه‌ای میزبان استان‌های اصفهان، خوزستان و کهکیلویه و بویراحمد خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار