به‌مناسبت روز نیروی دریایی صورت گرفت؛

دیدار معاون فرماندهی نیروی دریایی ارتش با خانواده شهید و جانباز ۷۰ درصد

امیر دریادار «محمدرضا عزیزی» معاون طرح و برنامه و بودجه و روابط بین‌الملل نیروی دریایی ارتش به‌همراه جمعی از مسئولان استان مرکزی با خانواده شهید «دشتی ساسانی» و جانباز سرافراز ۷۰ درصد «مهدی خان‌محمدی هزاوه» دیدار کرد.
کد خبر: ۳۲۱۳۶۱
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۶ - 01December 2018

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از اراک، به‌مناسبت روز نیروی دریایی، امیر دریادار «محمدرضا عزیزی» معاون طرح و برنامه و بودجه و روابط بین‌الملل نیروی دریایی راهبردی ارتش، «مصطفی مشایخی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی و «مرتضی انصاری‌فر» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، با خانواده شهید «دشتی ساسانی» از شهدای دریادل و شجاع نیروی دریایی ارتش، دیدار کردند.

امیر دریادار «محمدرضا عزیزی»، «مصطفی مشایخی» و «مرتضی انصاری‌فر»، سپس با حضور در منزل جانباز سرافراز ۷۰ درصد «مهدی خان‌محمدی هزاوه» از این جانباز دوران دفاع مقدس عیادت کردند.

بازدید معاون فرماندهی نیروی دریایی از خانواده شهید و جانباز 70 درصد

در این دیدار، معاون طرح و برنامه و بودجه نیروی دریایی ارتش اظهار داشت: ما وظیفه داریم یاد و خاطره شهدای عزیزمان را همیشه زنده نگه داریم؛ چرا که آن‌ها جان خود را در طبق اخلاص قرار دادند و با رشادت و دلاوری، توانستند از ایران که مورد هجوم رژیم بعثی قرار گرفته بود دفاع کنند.

امیر دریادار «محمدرضا عزیزی» افزود: ما از این‌که شاید نتوانستیم به بهترین شکل به خانواده‌های شهدا رسیدگی کنیم شرمنده هستیم، اما یاد و خاطره شهدای گران‌قدر و جانبازان، با حماسه‌ای که آفریدند هرگز از یاد ما نخواهد رفت و شهدای نیروی دریایی همچون شهید «دشتی ساسانی» که از شهدای عملیات ناوچه «پیکان» است، باعث شدند که ما امروز به‌صورت غرورآمیزی واقعه این ناوچه را به‌عنوان سمبل روز نیروی دریایی نامگذاری کنیم.

بازدید معاون فرماندهی نیروی دریایی از خانواده شهید و جانباز 70 درصد

همچنین در این دیدار، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی اظهار داشت: در کنگره ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی باید اقدامات ویژه‌ای برای شهدا خصوصا شهدای ارتش و به‌ویژه نیروی دریایی انجام شود.

«مصطفی مشایخی» افزود: به‌حمدالله با تلاش مرکز اسناد دفاع مقدس و نماینده نیروی دریایی در استان مرکزی، خاطراتی در زمینه شهدای نیروی دریایی استان جمع‌آوری شده است که امیدواریم به‌زودی کتابی با موضوع شهدای نیروی دریایی استان تولید شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار