سرهنگ مومنی:

۵ تصادف جان شش تهرانی را در هفته گذشته گرفت

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ جزئیات تصادفات مرگبار هفته گذشته در پایتخت را تشریح کرد.
کد خبر: ۳۲۱۳۸۶
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۰ - 01December 2018

پنج تصادف جان شش تهرانی را در هفته گذشته گرفتبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سرهنگ «احسان مؤمنی» رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به وقوع پنج فقره تصادف مرگبار در بازه زمانی هفته گذشته در پایتخت درباره جزئیات این حوادث اظهار داشت: متأسفانه در این حوادث شش نفر شامل دو عابر پیاده، دو راکب موتورسیکلت و دو سرنشین خودرو در محل حادثه فوت شدند.

مرگ دو عابر پیاده در تصادف با پراید و کامیون

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ خاطرنشان کرد: در تصادف نخست ساعت 14:36 روز شنبه در بلوار اصلی تهرانسر یک دستگاه خودروی سواری پراید حین حرکت در مسیر شمال به جنوب بلوار گل‌ها با عابر پیاده‌ای که در خیابان ایستاده بود، برخورد کرد که عابر پیاده در اثر شدت ضربه وارده در محل فوت کرد.

وی افزود: در تصادف دوم ساعت 10:25 روز دوشنبه در خیابان امین الملک یک دستگاه کامیون در حال حرکت با دنده عقب با عابر پیاده برخورد و این عابر پیاده نیز در اثر شدت ضربه وارده در محل فوت کرد.

مؤمنی با تشریح این دو تصادف در توصیه به عابران پیاده، از آن‌ها خواست هنگام تردد از پیاده‌رو‌ها استفاده کرده، رانندگان نیز هنگام رانندگی دقت و توجه بیشتری داشته باشند و از اقداماتی که باعث حواس‌پرتی می‌شود، خودداری کنند.

جان باختن  دو راکب موتورسیکلت در محل حادثه

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ درباره جزئیات تصادف سوم گفت: در تصادف سوم ساعت 00:28 بامداد چهارشنبه راکب یک دستگاه موتورسیکلت در مسیر شمال به جنوب بزرگراه شهید باکری، قبل از پل شهید حکیم به علت خستگی و خواب‌آلودگی با جدول و علائم ترافیکی برخورد و راکب بر اثر اصابت سر به سطح آسفالت در محل فوت کرد.

وی ادامه داد: در تصادف چهارم، ساعت 22:30 پنجشنبه یک دستگاه خودروی تیبا در اثر تغییر مسیر ناگهانی با یک دستگاه موتورسیکلت در مسیر شمال به جنوب بزرگراه امام علی (ع) برخورد کرد که موتورسیکلت واژگون شد و راکب آن در اثر شدت ضربه وارده در محل فوت کرد.

مومنی در تشریح این دو تصادف متذکر شد: موتورسیکلت سواران حتی‌الامکان از تردد در محور‌های بزرگراهی به دلیل بالا بودن سرعت وسایل نقلیه خودداری، از کلاه ایمنی استفاده کرده و در هنگام خستگی و خواب‌آلودگی از رانندگی خودداری کنند.

تصادفی با دو کشته و شش مجروح

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ درباره جزئیات آخرین تصادف مرگبار طی هفته گذشته در پایتخت یادآور شد: در تصادف پنجم ساعت 19:45 پنجشنبه یک دستگاه خودروی سواری پژو 206 به علت تخطی از سرعت مطمئنه و عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه پس از برخورد با گاردریل رفیوژ میانی راه و شکستن پنج شاخه گاردریل به لاین مخالف پرتاب و با سواری دوو سیئلو که در مسیر غرب به شرق در حرکت بوده برخورد کرد که در این حادثه دو نفر از سرنشینان خودروی پژو 206 در اثر شدت ضربه وارده در محل فوت شده و شش نفر دیگر از هر دو وسیله نقلیه مصدوم و توسط اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار