آیت‌الله حسینی شاهرودی:

مجاهدت‌های مرزبانان کشور ستودنی است

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با بیان اینکه باب شهادت به روی کارکنان نیروی انتظامی و مرزبانان همیشه باز است، گفت: تلاش‌ها و مجاهدت‌های مرزبانان برای تامین امنیت مرز‌های کشور بسیار ستودنی است.
کد خبر: ۳۲۱۴۱۲
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۲ - 01December 2018

استکبار جهانی با اعمال فشار‌های اقتصادی به دنبال سست کردن پایه‌های نظام استبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «قاسم رضایی» فرمانده مرزبانی ناجا در سفر به استان کردستان، با آیت الله «محمد حسینی شاهرودی» دیدار و گفت‌وگو کرد.

آیت الله حسینی شاهرودی در این دیدار به دسیسه‌های دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: با پیروزی انقلاب اسلامی و در دوران هشت سال دفاع مقدس، نیرو‌های مسلح کشورمان، رشادت‌ها و افتخارات بسیاری آفریدند به گونه‌ای که قدرت‌های جهانی با شنیدن نام این نیرو‌ها به وحشت می‌افتند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان ادامه داد: استکبار جهانی امروز قصد دارد با انواع تحریم‌ها و فشار‌های اقتصادی، پایه‌های قدرت ایران اسلامی را سست کند که این حربه نیز به یاری خداوند و درایت مقام عظمای ولایت نقش بر آب خواهد شد.

وی به ارزش و اجر مرزبانی از مرز‌های سرزمین اسلامی اشاره و خاطرنشان کرد: دعای امام سجاد (ع) در وصف مرزبانان بهترین پشتوانه برای مدافعان حریم ولایت است.

آیت الله شاهرودی با قدردانی از عملکرد مرزبانان در تامین امنیت مرزها، گفت: مرزبانان، حامیان ولایت فقیه در مرز‌های ایران اسلامی هستند و امروز این افتخار بزرگ نصیب این عزیزان شده است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان در پایان با تبریک و تسلیت شهادت ستوان دوم «مصطفی عبدالملکی» با بیان اینکه باب شهادت به روی کارکنان نیروی انتظامی و مرزبانان همیشه باز است، تصریح کرد: تلاش‌ها و مجاهدت‌های مرزبانان برای تامین امنیت مرز‌های کشور بسیار ستودنی است و کسب نشان «مجاهد فی سبیل الله» افتخار بزرگی برای کارکنان نیروی انتظامی به شمار می‌آید.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها