امیر جهانشاهی:

بسیج در حفظ آرمان‌های انقلاب از هیچ کوششی دریغ نکرد

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه بسیجیان در دوران دفاع مقدس از خودگذشتگی و فداکاری بسیاری داشتند، گفت: بسیج در حفظ آرمان‌های انقلاب در تمام دوران بویژه دوران دفاع مقدس از هیچ کوششی دریغ نکرد.
کد خبر: ۳۲۱۴۲۱
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۳ - 01December 2018

بسیج در حفظ آرمان های انقلاب از هیچ کوششی دریغ نکردبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرتیپ «علی جهانشاهی» در مراسم گرامی‌داشت هفته بسیج و تقدیر از بسیجیان کوی سازمانی شهید رنجبر نزاجا با بیان اینکه شهدا در راه حفظ، حراست و پیشرفت کشور از هیچ کوششی دریغ نکردند، اظهار داشت: تشکیل بسیج مصداق تصمیم الهی بود که امام (ره) در سال ۱۳۵۸ آن را اتخاذ کردند و این سازمان در حفظ آرمان‌های انقلاب در تمام دوران بویژه دوران دفاع مقدس از هیچ کوششی دریغ نکرد.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش افزود: بسیجیان با ایثار، شجاعت و شهات‌طلبی در کنار ارتش و سپاه با رهبری امام (ره) و مقام معظم رهبری (حفظه الله) در برابر ارتش بعث عراق ایستادگی کردند.

وی با بیان اینکه در هشت سال دفاع مقدس بیش از ۸۰ کشور به ویژه بلوک شرق و غرب بر علیه ایران متحد شده بودند، تاکید کرد: بسیج با تکیه بر نیرو‌های متشکل از اقشار مختلف تاثیر به سزایی در دفاع از کشور و پیروزی در عملیات‌ها داشت.

سرتیپ جهانشاهی گفت: بسیجیان بنا بر فرمایشات مقام معظم رهبری مظهر وحدت، اقتدار، اتحاد و افتخار ملی هستند و این در حالی است که بسیج مختص به یک قشر خاص نیست و کارکنان ارتش نیز بسیجی هستند و در کوی‌های سازمانی ارتش کارکنان پایور و خانواده آن‌ها واحد‌های بسیج را راه اندازی و آن‌ها را مدیریت می‌کنند.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش با اشاره به اینکه بسیج با افتخار پله‌های ترقی را طی می‌کند، خاطرنشان کرد: بسیج در آستانه ۴۰ سالگی هر زمان که نیاز بوده، حضور مستمر و تاثیرگذار داشته و در کنار مردم بوده است.

امیر جهانشاهی اخلاص، ولایت‌مداری، بصیرت، ایثارگری، از خودگذشتگی، شهادت‌طلبی و شجاعت را از ویژگی‌های بسیجیان برشمرد و افزود: روحیه ایثارگری و فداکاری بسیجیان به خانواده آن‌ها هم منتقل شده است.

در این مراسم از فعالان فرهنگی و بسیجیان پایگاه مقاومت امام علی (ع) و پایگاه انسیه کوی سازمانی شهید رنجبر نزاجا تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها