سردار نقدی عنوان کرد؛

۴۰ سال پیشرفت علمی و فناوری زیر سایه انقلاب اسلامی

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران گفت: پیروزی انقلاب اسلامی مانند سایر انقلاب‌های دنیا نیست؛ چون این انقلاب تکیه‌اش فقط بر آرمان‌های بنیانگذار کبیر آن و تداوم آن‌ها از سوی رهبری است که در ۴۰ سال اخیر به ملت ایران عظمت داده است.
کد خبر: ۳۲۱۴۲۸
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۷ - 01December 2018

انقلاب اسلامی به ملت ایران عظمت دادبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار «محمدرضا نقدی» روز شنبه در همایش نکوداشت ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی در جمع نخبگان بسیجی استان گلستان، اظهار داشت: امروز هم در شرایطی هستیم که ۱۰۰ درصد مواضع انقلاب با درایت رهبری حفظ شده و تغییر رویه ندارد که نشان‌دهنده بزرگی انقلاب است.

وی با بیان اینکه امروز هم برخی‌ها سعی دارند تا عظمت انقلاب را با مسایل پیش پا افتاده‌ای از جمله گرانی، زیر سوال ببرند، خطاب به آنان گفت: مشکلات پیش آمده در کشور ربطی به انقلاب ندارد.

سردار نقدی اضافه کرد: انقلاب اسلامی خیلی بزرگ‌تر از آن است که با گرانی ارزشیابی شود؛ چون این انقلاب همه محاسبه‌های جهانی را زیر و رو کرد و تحولات بزرگی برای ملت ایران رقم زده که یک مورد آن استقلال است.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه بر هوشیاری ملت ایران در مقابل توطئه دشمنان تاکید کرد و افزود: باید همواره برای استقلالی که انقلاب اسلامی برای ما به ارمغان آورده، شکرگزاری کنیم.

وی آزادی اندیشه، بیان فکر، نقد کردن و همچنین مردم‌سالاری را از دیگر دستاورد‌های انقلاب اسلامی برشمرد و بیان کرد: این دستاورد‌ها سبب شده تا حتی دانش آموز مدرسه‌ای در مقابل مسوولی بدون ذره‌ای ترس، انتقاد خود را بیان می‌کند در حالی که قبل از انقلاب این‌گونه نبود.

سردار نقدی گفت: امروز مردم‌سالاری ایران اسلامی الگو شده است؛ چرا که از لحاظ حضور و کیفیت، قابل مقایسه با سایر کشور‌هایی که از مردم‌سالاری دم می‌زنند، نیست.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به جایگاه ولایت فقیه در حفظ انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: در مدت ۴۰ سال، ولایت فقیه خلاف رای مردم استفاده نکرده و به آزادی مردم احترام گذاشت که این عظمت و اوج مردم‌سالاری را نشان می‌دهد و همواره به ولایت فقیه که برجستگی انقلاب است، افتخار می‌کنیم.

وی همچنین خطاب به برخی که می‌گویند اگر کشورمان پیشرفتی در ۴۰ سال اخیر داشته همراه با پیشرفت دنیا بوده است، گفت: درست است که دنیا پیشرفت داشته، ولی به برکت انقلاب، کشورمان جلوتر از پیشرفت دنیاست که این رشد را می‌توان در حوزه‌های تولید علم و فناوری، بهداشت، فرهنگی و صنعت لمس کرد.

سردار نقدی تاکید کرد: با توجه به این که در آستانه ۴۰ سالگی پیروزی انقلاب قرار داریم و باید نسبت به تبیین دستاورد‌ها و مقایسه آن با قبل از انقلاب برای جامعه به ویژه نسل جوان، به صورت موثر اقدام کنیم.

انتهای پیام /221

نظر شما
پربیننده ها