طی پیامی؛

سردار باقرزاده درگذشت مادر شهید حسین بهرامی را تسلیت گفت

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین درگذشت مادر سردار شهید «حاج حسین بهرامی» را تسلیت گفت.
کد خبر: ۳۲۱۴۲۹
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۶ - 01December 2018

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، سردار محمد ‌‌باقرزاده فرمانده کمیته جستجوی مفقودین، درگذشت مادر سردار شهید حسین بهرامی را تسلیت گفت. در این پیام آمده است:

بسم رب الشهداء والصدیقین و عباده الصالحین

انا لله و انا الیه راجعون

با تالم و تاثر فراوان، خبر ارتحال مادر مکرمِ عارف سالک، سردار شهید حسین بهرامی، مرحومه حاجیه خانم مهاجر، را دریافت کردم.

نفس کشیدن در شهری که از وجود چنین مادری خالی باشد، برایمان سخت است. مادری که به برکت وجود او، سرداری، چون حسین بهرامی، مشرف به شرف شهادت شد. مادری که در دامانش فرزندی تربیت نمود که مایه فخر اسلام و میهن اسلامی شد. فرزندی که درجات عرفان را پله پله طی نمود تا سال ۱۳۶۰ در جبهه سوسنگرد مقام قرب الهی را درک کرد. شهیدی که اگر چه در زمین گمنام بود و شناخته نشد، اما در آسمان‌ها مشهور و مقرب بود و هست.

به همین مناسبت بار دیگر به همه جوانان، دلباختگان شهادت و همشهریان این شهید عزیز توصیه می‌نمایم؛ سیره اخلاقی و عملی این شهید عزیز را مطالعه کنند تا بدانند چه گوهر گرانبهایی در دامان چنین مادری پرورش و رشد یافته است.

رحلت این بانوی عارف پرور را به خانواده معظم شهدا، همشهریان و عموم مردم شهید پرور تسلیت عرض می‌نمایم و از خداوند متعال علو درجات و همنشینی با حضرت زهرا سلام الله علی‌ها را مسئلت می‌کنم.

سردار باقرزاده درگذشت مادر سردار شهید حسین بهرامی را تسلیت گفت

پیکر این مادر شهید فردا یکشنبه ۱۱ آذر، ساعت ۹ صبح در محله ولشکلا شهر ساری، تشییع و در گلزار شهدا خاکسپاری خواهد شد.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها