عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفت‌وگو با دفاع پرس:

برای به ثمر نشستن برجام هزینه‌های فراوانی دادیم/ مخالفت فراکسیون نمایندگان ولایی با استیضاح ظریف

محمدجواد جمالی نوبندگانی با بیان اینکه اگر موضوع استیضاح ظریف در صحن مجلس مطرح شود، رای نخواهد آورد گفت: استیضاح ظریف تنها می‌تواند فرصتی باشد تا وزیر خارجه به سوالات و ابهامات نمایندگان پاسخ دهد.
کد خبر: ۳۲۱۴۳۲
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۰۷:۱۰ - 02December 2018

طرح استیضاح ظریف برای روشن شدن نتیجه اقدامات برجامی اروپامحمدجواد جمالی نوبندگانی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی دفاع پرس، با اشاره به تشکیل جلسه کمیسیون متبوعش با حضور وزیر امور خارجه کشورمان در خصوص بررسی زوایای مسئله استیضاح ظریف اظهار داشت: وزیر امور خارجه با حضور در جلسه کمیسیون امنیت ملی به سوالات اعضای این کمیسیون پاسخ داد و توانست نمایندگان را قانع کند.

وی در ادامه با بیان اینکه ما برای به ثمر نشستن برجام هزینه‌های فراوانی دادیم، گفت: در این برهه از زمان که آمریکایی‌ها از یک سو با ابزارهای اقتصادی به مصاف کشورمان آمده‌اند، مطرح شدن چنین بحث‌هایی بر خلاف وحدت و انسجام مسوولان است.

این نماینده خانه ملت با توجه به این نکته که اگر موضوع استیضاح ظریف در صحن مطرح شود، رای نخواهد آورد، گفت: استیضاح ظریف تنها می‌تواند فرصتی باشد تا وزیر خارجه به سوالات و ابهامات نمایندگان پاسخ دهد.

نوبندگانی در ادامه تصریح کرد: فراکسیون نمایندگان ولایی با استیضاح ظریف مخالف‌اند، اما این مسئله را ارسال پیامی برای اروپا و آمریکا می‌دانند تا آنها نیز متوجه شوند که مجلس نمی‌تواند بیش از این در انتظار به ثمرنشستن دستاوردهای برجام باشد؛ لذا باید هرچه سریع‌تر تکلیف این توافق را مشخص کنند.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار