مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

مهمترین عامل موفقیت‌های انقلاب چنگ زدن به ریسمان ولایت است

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان، مهمترین عامل موفقیت‌های انقلاب را چنگ زدن به ریسمان ولایت دانست.
کد خبر: ۳۲۱۴۳۷
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۰ - 02December 2018

مهمترین عامل موفقیت‌های انقلاب چنگ زدن به ریسمان ولایت استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از اهواز، همایش جنگ نرم با همت بهداری جنوب در بیمارستان شهید بقایی اهواز برگزار شد.

سردار«محمد علیپور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خوزستان که بعنوان سخنران در این مراسم حضور یافته بود اظهار داشت: استکبار جهانی و در راس آن آمریکای جهانخوار، 3 گزینه را همیشه برای مبارزه با ایران اسلامی در نظر داشت و به لطف پروردگار در هر 3 گزینه نیز ناموفق بود.

وی افزود: دشمن وقتی از گزینه های جنگ سخت و جنگ نیمه سخت نتوانست توفیقی به دست بیاورد رو به جنگ نرم نهاد و فرهنگ عاشورایی و هویت جوانان ما را هدف قرار داد و البته با هوشیاری مردم انقلابی و جوانان ارزشی ما این جنگ نیز به نتیجه حاصل نخواهد شد.

سردار علیپور مهمترین عامل موفقیت های انقلاب را چنگ زدن به ریسمان ولایت دانست و گفت: تا زمانی که فرهنگ عاشورا در این جغرافیا جاری است هیچ آسیبی به این مملکت نخواهد رسید چون در هیچ زمانی ایران اسلامی ما تا به این حد مقتدر نبوده و شما با نگاهی به مرزهای بین‌‌المللی ایران و توجهی به بزرگترین پیاده روی های معنوی و کربلایی خواهید فهمید که این انقلاب بیدی نیست که با این بادهای زودگذر بلرزد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در پایان این مراسم تصریح کرد: شما سربازان و دانش آموزان و دانشجویان که افسران جنگ نرم امروزی هستید باید بیش از پیش هوشیار و متعهد باشید تا به دام های رنگین و پر زرق و برق مجازی و رسانه‌ای دشمن نیفتید و همواره مروج فرهنگ ناب ایرانی و اسلامی در سراسر دنیا باشید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار