حجت‌الاسلام بامری:

هدف واقعی انقلاب اسلامی تحقق خدامحوری است

امام‌جمعه شهرستان سراوان گفت: هدف واقعی انقلاب اسلامی تحقق خدا‌محوری است.
کد خبر: ۳۲۱۴۴۸
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۱ - 01December 2018

هدف واقعی انقلاب اسلامی تحقق خدامحوری استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از زاهدان، حجت‌الاسلام «مجتبی بامری» امام‌ جمعه شهرستان سراوان ظهر امروز در همایش منطقه‌‍‌ای چهل سال استقلال و مقاومت  در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراوان، اظهار داشت: حضرت امام خمینی (ره) با الهامی که از دین و قرآن گرفته بودند تقریبا تمام بشر امروزی را بیدار کردند تا نشان دهند هدف واقعی انقلاب اسلامی تحقق خدا محوری است.

وی بیان کرد: انقلاب اسلامی در زمانی متولد شد که قدرت‌های برتر جهانی قصد داشتند با ظلم و فساد، مسیر شیطان را ترویج دهند و مسیر کشور در پیش از انقلاب به سمتی حرکت می‌کرد که در ایران معنویت، استقلال، خدامحوری و اعتماد به نفس وجود نداشت و ظلم‌های زیادی اتفاق می‌افتاد.

امام‌جمعه سراوان افزود: با وقوع انقلاب اسلامی ایران دست استکبار قطع شده و دگرگونی بزرگی برای بیداری ایمان و فطرت در جهان اسلام ایجاده شده و عزت‌مندی، برتری و عظمت ایران از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

وی تصریح کرد: استقلال و پیشرفت‌های ما به برکت انقلاب است و دشمن روز به روز در حال ضعیف شدن است و به اقتدار ما دائم افزوده می‌شود و اگر دنیا تحریم ایران‌اسلامی را در پیش گرفته محکوم به شکست خواهد بود.

بامری خاطرنشان کرد: اکنون که تمام فاسدان عالم در یک‌ سو مقابل انقلاب اسلامی جمع شده‌اند، این تجمع به این دلیل است که انقلاب موفق به ایجاد بستر خدا‌محوری در کشورهای اسلامی شده که تا قبل از انقلاب کمرنگ بوده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار