نائب رئیس مجلس شورای اسلامی مطرح کرد؛

ضرورت تشکیل ستاد جنگ اقتصادی در کشور

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی خواستار تشکیل ستاد جنگ اقتصادی شد و گفت: امروز جنگ اقتصادی مطرح است و برای پیروزی در این عرصه باید از فعالان اقتصادی حمایت کرد.
کد خبر: ۳۲۱۴۶۲
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۱ - 01December 2018

ضرورت تشکیل ستاد جنگ اقتصادی در کشوربه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، مسعود پزشکیان نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی، عصر امروز در مراسم تجلیل از فعالین فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی شهرستان مرند ضمن گرامیداشت روز مجلس اظهار کرد: آیت الله مدرس حرف خود را در برابر قدرت ها، بدون خوف و ترس، می گفت و این یک خصوصیتی است که باید در نمایندگان وجود داشته باشد اما کمتر شاهد آن هستیم.

وی افزود: از حق سخن گفتن و از حق دفاع کردن کار ساده ای نیست اما بیشتر ما امروز درگیر دفاع از قدرت شده ایم، چرا که دفاع از حق شاید تبعاتی برای فرد به دنبال داشته باشد.

پزشکیان تاکید کرد: ۴۰ سال از انقلاب اسلامی می گذرد اما نمی توان از مدیران امروز، الگویی را به مردم معرفی کرد، متاسفانه هر مدیری که شخصیت پیدا می کند آن را بر زمین می زنیم.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه بر ضرورت تکیه بر توانمندی بومی تاکید کرد و گفت: وقتی که چشم خود را به روی پایتخت بستیم و به توانمندی استان اعتماد کردیم، می توانیم موفق باشیم، باید با قدرت و جسارت به ملت خدمت کرد.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس با اشاره به اینکه امروز به عدالت عمل نکرده ایم، تصریح کرد: تمام پیامبران برای برقراری عدالت مبعوث شدند، نه اینکه در عدالت خواهی و عمل به آن بین قومیت ها اختلاف ایجاد کرد، اجرای عدالت جنس و نژاد و قومیت نمی شناسد.

وی گفت: در زمان جنگ با قدرت بر دشمنان غلبه کردیم، اما امروز جنگ اقتصادی مطرح است و باید کاری کنیم که جوانان از گرسنگی نمیرند و بازنشستگان شرمنده اهل و عیال نباشند و برای رسیدن به این مهم، باید از فعالان اقتصادی حمایت کرد تا بتوانیم در عرصه جنگ اقتصادی در برابر دشمن پیروز شد.

پزشکیان تاکید کرد: جنگ اقتصادی بدتر از جنگ ایران و عراق است و با شعار نمی توان به جنگ اقتصادی رفت، باید ستاد جنگ اقتصادی تشکیل داد و از کارخانه ها و تولیدات داخلی حمایت کرد تا رونق بگیرند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار